Flere som..

ORIGINAL: maryjoleen

jaaa hver eneste kveld. ....[:(][8D]

Jeg har sjokkis i skapet som rooooper etter å bli spist.. [8|][8D]

Ja, men heldigvis har jeg aldri godis i liggende hjemme [;)] og har ikke lappen, så den saken ordner segselv [8D] . Jeg kjenner megselv såpass godt , at jeg VET , ligger det noe i skapet , så spiser jeg det!!!!

ORIGINAL: EvaPeva

Ja, men heldigvis har jeg aldri godis i liggende hjemme [;)] og har ikke lappen, så den saken ordner segselv [8D] . Jeg kjenner megselv såpass godt , at jeg VET , ligger det noe i skapet , så spiser jeg det!!!!

Det skal jeg også begynne med! Å aldri ha noe snop i skapet.. Men når vi handler inn snop, så spiser vi litt nå, og litt da.. Får heller begynne å kjøpe bare LITT![;)]

Jeg er også sånn...

Har ei nyyydelig Oboy kake som står og roper på meg[&:][&:][&:] 

*snopsjuuuuuk[>:]*

ORIGINAL: [Otilie] i ammetåka

Jeg er også sånn...

Har ei nyyydelig Oboy kake som står og roper på meg[&:][&:][&:] 

*snopsjuuuuuk[>:]*

Oboy kake? Det hørest godt ut[:D] 

ORIGINAL: Snappis

Spiser snop HVER KVELD jeg... [8D][;)]

Jeg også [:'(][8D]

ORIGINAL: Annki89Twinboys

Skulle bare vært låv å kjøpt snop på lørdager[8D]

Det er godt å se jeg ikke er alene.. gjør det ikke hver kveld, men aaaaaaaltfor ofte..[&o] huff og uff, jeg som liksom skal bli glamourmodel[8|][8D] bare 10kg unna[:D]

ORIGINAL: babyNicho

Det er godt å se jeg ikke er alene.. gjør det ikke hver kveld, men aaaaaaaltfor ofte..[&o] huff og uff, jeg som liksom skal bli glamourmodel[8|][8D] bare 10kg unna[:D]

Hehe[8D]

Er nok ikke aleine der nei [8D]

ORIGINAL: mammasin

er ikke såå glad i sjokolade.. Men spiser potetgull, smågodt, lakris nesten hver kveld[:-]
Må ha noe å spise.. Men jeg legger jo ikke på meg heller jeg da, selvom jeg gjerne vil[8|] hvertfall litt

Åhh.. da er du heldig som ikke legger på deg.. Jeg vil neeed jeg![:'(]

Back
Topp