flere som

mine 3 barn

Elsker forumet
ikke har nokk timer i døgnet???
Nå når det nærmer seg jul, går timene og dagene alt for fort[:@] med 3 barn i huset og noe skal bakes,vaskes,handles og ikke minst til til ungene i denne tiden[;)] det som skjer i b.hagen skal man jo prøve å være med på..
Da blir det ikke mye tid til å være inne på bv, så jeg kommer bare til å titt innom noen ganger om dagen...
Og så tror jeg sivert får tenner, han er så suttret hele dagen og urolig på natta[&:]ikke noe gøy dette

Men god jul til dere alle..

Mere tid til bv etter jul[;)]

Sånn her også!
Ting som skjer og ting som skal gjøres heeeeeeeeele tiden!

Bra jeg ikke er alene[;)]

ORIGINAL: mine 3 barn

ikke har nokk timer i døgnet???
Nå når det nærmer seg jul, går timene og dagene alt for fort[:@] med 3 barn i huset og noe skal bakes,vaskes,handles og ikke minst til til ungene i denne tiden[;)] det som skjer i b.hagen skal man jo prøve å være med på..
Da blir det ikke mye tid til å være inne på bv, så jeg kommer bare til å titt innom noen ganger om dagen...
Og så tror jeg sivert får tenner, han er så suttret hele dagen og urolig på natta[&:]ikke noe gøy dette

Men god jul til dere alle..

Mere tid til bv etter jul[;)]

Ophelia også! Tror jeg blir sprøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøøø, lalalalalalaaaaaaaaaaaaaalalalala[&:][&:][&:][&:][&:]

Har mye jeg skulle gjort, men ingen tid...

Sånn er det her å![&:]
Bortsett fra at jeg bare har en, kan ikke tenke meg hvordan det er å ha tre;)
Tror det er noen tenner underveis her også, han er såå sutrette, men det har jeg trodd lenge og det har da ikke kommet noen enda.

Men det blir nok jul i år også, en kjempe koselig en!![:D]

God jul!!

Du kan godt få noen av mine timer, jeg sitter stort sett her jeg, jula blir feira hos mine foreldre så ikke trenger jeg å pynte, gavene var i hus for en uke siden, og julekakene orker jeg ikke bake alene til meg selv, ikke har jeg godt av det heller!![;)]

Ja, jeg føler det virkelig sånn jeg også. Syns absolutt ikke døgnet har nok timer. Men jeg tar meg tid til det jeg vil så jeg burde egentlig ikke klage[;)] I dag skulle jeg vaske,men hva gjør jeg? Jo, drar på babykino istedet og tenker da får jeg vaske i kveld.Hva gjør jeg i kveld? -jo vasker litt, men så havnet jeg på babyverden i stedet. Så tenker jeg, da kan jeg vaske i morgen- hva skjer? jo en venninne ringer og spør om vi skal trille tur og spise lunsj i morgen. Har jo mye mer lyst til det...Håpløs jeg... 

Ja!!!! Spesielt nå i jula! Har til og med ikke vært her inne på en god stund! [:D]

Back
Topp