Flere som...

Lykkemamma93

Forelsket i forumet
Junilykke2018
Opplever «rare» bevegelser i magen? Her føles det som ho tar flere spretthopp og mye annet rart! Lurer på hva ho driver med inni der :hilarious:

Nå har ho sparka og rulla seg rundt i snart 20 minutter! Håper ikke ho har et anfall inni der :wideyed:

• Liker
Reactions: c94
Stort sett hele døgnet, no kidding. Jeg er ekstremt sliten på grunn av det faktisk.

Her om dagen lurte jeg på om han lekte med kinaputter eller noe inni der, eller hoppeball. Stort sett er det bare vanlige spark jeg kjenner på høyresiden eller langt nede (morkaken dekker mye av framsiden så er endel bevegelser jeg ikke får med meg). Gleder meg til det blir enda mer, det er så betryggende med mye livstegn. :)

Satt i et møte på jobb i går og da kom det først et velretta kickspark opp til høyre og så et slag/dunk rett nedover! Jeg skvatt til :P
Men ja; mye action om dagen. Er nok rette tiden nå, hun begynner å bli sterk og har samtidig god tumleplass :)

Er det derfor jeg er så sliten nå også?[emoji15]
Kan man faktisk bli sliten av at lille er ekstremt aktiv?[emoji85]

Jeg blir i hvert fall det. Mest fordi han er helt koko, hele tiden! Jeg våkner mange ganger hver natt fordi han prøver å bryte seg ut av kroppen min via navlen, og får liksom aldri hvilt skikkelig.

Jeg blir i hvert fall det. Mest fordi han er helt koko, hele tiden! Jeg våkner mange ganger hver natt fordi han prøver å bryte seg ut av kroppen min via navlen, og får liksom aldri hvilt skikkelig.

Det kan jo forklare hvorfor jeg også er så innmari sliten. Sover aldri mer enn 1,5 time om gangen for tiden [emoji28]
Jeg har fundert mye over det, men det er jo ganske opplagt når jeg tenker meg om[emoji85]

Back
Topp