Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Tar bringebærbladkapsler og smører mellomkjøttet med olje? har dere troen på det? smurte meg forrige svangerskap og revnet ikke.. Men om det var pga oljen er spørst
Nei.. Har hørt mange som gjør det - men også lest mange som har fått sopp av olje :/ Vet ikke om jeg tør å starte på noe, og heller la alt hå naturens vei? Jeg er førstegangs, så jeg har ikke akk så mye erfaring
Smører med jordnøttolje. Har gjort det hver gang - pyntesting. Vet ikke om det har vært på grunn av oljen, men ser at jordmødrene anbefaler det Bringebærbladkapsler har jeg også tatt tidligere, men denne gangen prøver jeg uten fordi etterriene har vært helt forferdelige. Man skal vell begynne rundt uke 35 også hvis de skal få tid til å komme inn i systemet (om jeg husker rett)
Jeg smurte meg i første svangerskap, men da måtte jeg bli klipt og sydd. I andre svangerskap gjorde jeg ikke Moe, og da måtte jeg ikke sy ett sting så jeg dropper det denne gangen også
Jeg har begynt med bringebærblad kapsler. 2×2 om dagen. Pluss bringebærte. Så vi får se om det har noe forseg. Jeg har truen på at helsekost ikke er å tulle med så trur nok det kan ha sinn virkning. Er 37+0 på lørdag. Smører avogtil med hvetekjim olje eller hvordan det staves. Den stinker så gjør det ikke hver dag for å si det sånn... har smurt magen litt med den også, å lukten henger igjen i klærne selv etter vask så er du sensitiv for lukt ville jeg heller gått for jordnøttolje den er luktfri men om den har samme effekt vet jeg ikke.
Smurt med jordnøttolje i flere uker nå. Vet ikke om det fungerer, men liker å ha prøvd det ut for å være på den sikre siden har ikke fått sopp av å smøre med olje...