Flere som

loveyoubaby

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Er 6 uker og med lite symptomer?? Litt øm i puppene og mer sulten men merker ellers ingenting.. Håper alt er bra for det.

Jeg har de siste dagene fått litt mindre symptomer, er bare seriøst trøtt, men ellers veldig lite. Var kvalm og uggen og ømme pupper fra 3+5 til 5+2 eller no

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Merker svært lite ennå, det er sånn at de symptomene jeg har kunne jeg lett unnskyldt med andre ting hvis jeg ikke visste jeg var gravid..

Merker svært lite ennå, det er sånn at de symptomene jeg har kunne jeg lett unnskyldt med andre ting hvis jeg ikke visste jeg var gravid..

Akkurat det samme her

<3 Gutt 04.02.12 <3

Er 6 uker på vei, merker ikke så veldig mye enda.. Har vært veldig sulten i går og i dag da, men ingenting som frister å spise :p

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Er bare 4+5 å merker kun at jeg er litt uggen innimellom og vonde bryst :) håper jeg får et like fint svangerskap som sist :P

♡Jente 2011
♡April 2015

Ingenting her! Bare uteblitt mens og positive tester

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Litt uggen når jeg er sulten og fortere sliten ved trening. Eh første trening idag på en stund så kan være andre grunner. Men merket det og når eg var i Hawaii og skulle gå fjelltur, eller eh klatretur uten sikring vil jeg heller kalle det. Men gøy :-) eller så litt øm på i puppene og brysvorten. Ellers trøtt, men håper det at jeg kommer igang med trenk gen skal hjelpe litt der. Så litt symptomer men ikke så mye. Hm har en del vondter og tull over skambeinet, men regner med det jobbes der. Er 7, 4 idag.

Flere som synes de allerede blir mer anpusten enn vanlig? Skulle bære ungen opp trappa og pæste som bare det på toppen

<3 Gutt feb.12 <3

lite symptomer nå, hadde lite sist også

Back
Topp