Flere som

Hvis regler er at fødsel nr 2 er halvert i tid så er det ikke sikkert jeg når sykehuset :p under 3 timer aktiv fødsel sist og var førstegangs. Uten smertelindring. Jeg håper jeg er like heldig denne gangen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg tenker mye på fødselen. Ser på fødeavdelingen UK, leser fødselshistorier og spør et par venninner om hvordan de opplevde det. Jeg gruer meg veldig, og skulle helst likt å fått både epidural og lystgass. Sistnevnte har de kuttet ut på sykehuset. Jeg er ikke så veldig redd for smerten, mer selve opplevelsen. Ettersom jeg har opplevd så grove overgrep gjennom barndommen og deler av ungdomstiden, er jeg hypersensitiv mot nærhet og spesielt det å ha fysisk kontakt med andre. Jeg håper urinnstinktet tar over! :)
Du skal se at det gjør det nok :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Det er ikke i alle tilfeller det stemmer at den halveres.. Fødsel nr i var 5timer, fødsel nr2 var 1time og 50min, fødsel nr3 var i nesten 4 timer.. Alle er regna fra første skikkelig ri

Sitter på mobilen

Jeg tenker mye på fødselen. Ser på fødeavdelingen UK, leser fødselshistorier og spør et par venninner om hvordan de opplevde det. Jeg gruer meg veldig, og skulle helst likt å fått både epidural og lystgass. Sistnevnte har de kuttet ut på sykehuset. Jeg er ikke så veldig redd for smerten, mer selve opplevelsen. Ettersom jeg har opplevd så grove overgrep gjennom barndommen og deler av ungdomstiden, er jeg hypersensitiv mot nærhet og spesielt det å ha fysisk kontakt med andre. Jeg håper urinnstinktet tar over! :)

Lykke til, med positiv innstilling tror jeg man kommer langt :)

Sitter på mobilen

Gleder meg faktisk :) Er førstegangs, så det er jo selvfølgelig spennende :p Kunne tenkt meg å føde uten epidural, men får se om jeg tør :p Blir egentlig bare glad om jeg får lov å føde vanlig (har skjevt bekken og vet ikke hvordan det vil påvirker fødselen..) :)

Brukte 6 timer på førstemann, så hvis det skal halveres er jeg glad jeg bor nær sykehuset:-p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg gikk fra 2-10 cm på 40 min sist, så hvis det skal halveres så dør jeg!! Gikk såå tregt frem til vannet gikk, da ble det action gitt :p Jeg lå på obs posten i 3dager da, indusert fødsel. Akkurat det unner jeg ingen.
Auu! Nei det får vi håpe at ikke gjelder deg :p

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Det er ikke i alle tilfeller det stemmer at den halveres.. Fødsel nr i var 5timer, fødsel nr2 var 1time og 50min, fødsel nr3 var i nesten 4 timer.. Alle er regna fra første skikkelig ri

Sitter på mobilen
Nei, det stemmer selvfølgelig ikke med alle :) men jeg har hørt at nummer tre kan være en luring, og det ser det jo ut til at din var :p blir spennende å se, og veldig godt at vi aldri vet hva vi går til ;)

Ja jeg tenker på det. Har hatt en vanlig fødsel og ett haste keisersnitt, så kan velge denne gangen hva jeg ønsker.. glad jeg har god tid til å tenke på det:)

♡ desember 2014 ♡

Nei, det stemmer selvfølgelig ikke med alle :) men jeg har hørt at nummer tre kan være en luring, og det ser det jo ut til at din var :p blir spennende å se, og veldig godt at vi aldri vet hva vi går til ;)

Hehe ja er det beste og ikke vite noe på forhånd :) langt frem i tid men jeg gleder meg sånn til vi begynner og poppe ut barn, den ene etter den andre! Hihi :)

Sitter på mobilen

Jeg gleder meg egentlig veldig. Jeg håper jo jeg er like heldig som sist og jeg kan absolutt si at jeg kunne nyte sist fødsel.
Kun en gang var det skikkelig vondt og det var da hun begynte på ferden.
Jeg husker enda pressriene og den kontrollen jeg følte jeg hadde.

Jeg var fierce!
Men jeg er redd for at så heldig er jeg ikke en gang til. Begynner vi å krype over 4 timer fror jeg at jeg blir både lei og engstelig for at noe skal være eller gå galt. :/
Men alt i alt gleder jeg meg! :D (Ikke se bort i fra at jeg endrer mening om en times tid hahaha) Hormoner!

Jeg brukte lenger tid med nr 2 enn med nr 1 :P Så hos meg stemmer ikke den regelen!! Håper den halverer seg denne gang da. Fødsel nr 1 varte i 12 timer fra riene begynte og fødsel nr 2 varte i 15 timer :) Så vist jeg får en fødsel på 6-7 timer hadde jeg vært overlykkelig, hehe :P :P

Gleder meg til spenningen rundt fødsel :D Det er noe helt spesielt =)

Gleder meg til fødsel :) håper bare kroppen setter i gang selv, for meg var det jævlig å bli satt i gang. Gikk fra null smerter til at riene kom kraftig og hurtig. Vil bruke badekar denne gangen :)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Back
Topp