Flere som...

Majalis

Glad i forumet
Juli13-jentene
..opplever at ukjente folk begynner å holde/ta på magen deres uten å spørre?
Hvordan skal man si på en pen måte at man ikke er komfortabel med det?
Jeg synes ikke det er noe ålreit når jeg f.eks står i kassa for å betale og så kommer det ett fremmed menneske og tar meg på magen og spør og graver om det ene og det andre... Noen synes sikkert det er koselig, men jeg synes ikke det er noe ålreit....
Noen andre som har erfaringer med å få sagt i fra på en pen måte?

nei d har eg ikkje opplevd.. :S men fysj.. tror eg hadde blitt sint eg då :P hehe...
men eg ser mer tjukk ut enn gravid då :P hehe

Mitt problem er mer at ingen tør å ta meg på magen :P Så det har jeg ikke merka noe til enda.

Oi!!! Nei, ikke med fremmede?!? Den er drøy!!! Men ei nabokone i oppgangen her begynte å klasse da, det ble for intimt for ei jeg bare veksler høflighetsfraser med ;-) Jøss, å frekt!!

Ikke fremmede heller, men syns d er ubehagelig når selv gode venninner bare begynner å kladde...
Kan i det minste spørre!
(og som En-skatt påpekte med meg igår at jeg hadde kort lunte :D så sier jeg SELVFØLGELIG ifra :p ).
Sier det noe slikt; skjønner at du vil ta på magen og kjenne spark, men hadde vært hyggelig om du spurte først for jeg er ikke helt komfortabel med at folk tar så mye på meg...

Ikke fremmede heller, men syns d er ubehagelig når selv gode venninner bare begynner å kladde...
Kan i det minste spørre!
(og som En-skatt påpekte med meg igår at jeg hadde kort lunte :D så sier jeg SELVFØLGELIG ifra :p ).
Sier det noe slikt; skjønner at du vil ta på magen og kjenne spark, men hadde vært hyggelig om du spurte først for jeg er ikke helt komfortabel med at folk tar så mye på meg...

Det er sånt jeg gjerne skulle ønske jeg klarte å si der og da, men blir ofte for feig ;-)

Det er sånt jeg gjerne skulle ønske jeg klarte å si der og da, men blir ofte for feig ;-)
Som søstera mi sa; etter at hun fikk barn, så ble hun mye mer bestemt og turte ting hun ikke hadde gjort før. Hvem vet, kanskje det kommer noe sånt over deg også?

(eller hvis noen gjør slik på deg, ta på magen DERES og se hvordan de reagerer ;) )

her er det bare svigerbror og svigerfar som har kladda.. UBEHAGELIGT!!!!
mamma spurte fint først :P

Som søstera mi sa; etter at hun fikk barn, så ble hun mye mer bestemt og turte ting hun ikke hadde gjort før. Hvem vet, kanskje det kommer noe sånt over deg også?

(eller hvis noen gjør slik på deg, ta på magen DERES og se hvordan de reagerer ;) )

Hahaha, neste gang skal jeg klå tilbake ja ;-) hehe!

Er jeg litt rar som vil ha mer mage oppmerksomhet? Kanskje ikke av Gud og hvermann, men hadde vært koselig om de nærmeste hadde turt :)

Jeg har akseptert det jeg! Føles egentlig ikke som om de tar på min kropp, men på barnets magehus :) Jeg er egentlig veldig lite intim og har en stor sone rundt meg, men magen blir noe annet.

hahaha... Klå tilbake ja:O det hadde vært noe. Jeg blir like sjokkert hver gang noen legger hånden på magen min å sier "ååååååh". "Oi da" sier jeg da og viser tydelig misnøye. Men neste gang skal jeg definitivt legge hånden på deres mage tilbake:-D:-D:-D

Heldigvis ikke! Hva har fremmede med å a på andres mage etter!? Men familien tar på, men det er helt greit.

Heldigvis ikke, hadde nok blitt ganske satt ut hvis fremmede hadde tatt på magen min.

Ja, hater det.. I dag var det ei som satt ved siden av meg på venterommet hos legen som begynte å stryke på meg.. ARGH... Jeg sier ikke noe, men reiste meg og gikk...

Familie og venner dulter borti enkelte ganger, og selvfølgelig pappaen da, men jeg har ikke vært borti at fremmede har kommet og tatt på den - kanskje litt spesielt :P

Ja, hater det.. I dag var det ei som satt ved siden av meg på venterommet hos legen som begynte å stryke på meg.. ARGH... Jeg sier ikke noe, men reiste meg og gikk...

På venteværelset hos legen? Den er litt drøy! Da hadde jeg reagert også. Folk drar jo som regel dit fordi de er syke! Er ikke akkurat det stedet jeg vil bli kledd på av ukjente folk.

Eg har utover navle, og alle skal bort å ta eller knipe på den :angry4 Makan te frekkhet :BangHead
Men ane ikkje koss eg skal håndtera det :dontknow

Back
Topp