Flere som...

Real_tree_girl

Flørter med forumet
Er det flere her inne som synes at de har begynt å få litt mage?

Synes at magen allerede har begynt å få litt fassong jeg, muli jeg bare er oppblåst, men synes det allerede
begynner å vises litt :smiley-ashamed005
 
Ja har en bulk på magen jeg, men etter jeg trampa på vekta i dag å så 5kg + på 1-2 uker er det kanskje ikke så rart :p + et tonn med luft i magen ;)
 
Jeg har også fått en liten kul :) Tenker at det kommer av at det er 2 år siden jeg sist fødte, og 6mnd siden jeg mistet. Så livmora står vel klar til strekkes ;)
 
Har gått ned 2kg her, men fikk høre av mamma sist gang jeg var gravid, at hun ble spurt om jeg var gravid allerede i uke 8 siden folk syntes magen min hadde fått litt snodig fassong (anneledes ifra når du legger på deg)
Er nå ca 6 uker ++ og synes det vises.
Kan det ha noe med at det vises fortere 2 gang og at jeg har forrovervendt livmor?
 
:confused: :confused: syns her.. ganske mye og
 
Jeg er så godt polstret over magen at jeg skal nok klare å skjule det en god stund til :p hehe, men jeg selv ser forandringer, men jeg tror ikke andre ville kommentert det hehe. men nå er det tross alt bare 16 uker siden jeg var høygravid så jeg får nok fort mage igjen tenker jeg
 
Har nok mage men det er ikkje noko anna enn luft i den....ein kjenner jo tydelig når livmora har komt over beinet...
 
Jeg er så godt polstret over magen at jeg skal nok klare å skjule det en god stund til :p hehe, men jeg selv ser forandringer, men jeg tror ikke andre ville kommentert det hehe. men nå er det tross alt bare 16 uker siden jeg var høygravid så jeg får nok fort mage igjen tenker jeg


Var mere polstra første gangen, men er no 35kg lettere denne gangen og har litt "mage" fra før, men synes den har fått en sånn gravidform allerede :smiley-ashamed008
 
Her har jeg typisk eplefasong, med stor mage, og slankere ben, så her tar det nok en stund før det vises tenker jeg..:)
 
Heeelt flat enda, heldigvis :)
 
synns magen har kommet såvidt jeg også :p fått en annen fasong, buler litt ut under der "mageflesket" legger om dere skjønner :p sånn imellom skambeinet ov navlen ;) men mest av alt det som folk kommer til å merke ved meg er de gigantiske puppene jeg har fått :p heldigvis er det en kald årstid og jeg kan bruke mye klær :p hehe
 
Nederst på magen er det en liten kul, som bare jeg ser :p og håndtaka er blitt tydeligere :confused1
 
Nå er jo jeg veldig overvektig! Men jeg ser jo ut som jeg er minst i uke 25!!! blæææ
 
Tror det er kommet litt mage ja. Må gå i store gensere for å skjule magen. Må vell kansje fortelle de nærmeste det i helgen. Før de får vite det på bygda.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Synes også jeg har fått mage, men er nok bare luft ja :p ser det ekstra godt når jeg har på buksene på vera Moda med glidelås bak, som er høye i livet! Føler jeg har en liten kul/bulk nederst da :/ Hehe
 
Når kommer livmoren over skambeinet?
 
Da er det en evighet til...:)
 
Back
Topp