flere som

ønsker så inderlig en liten sp

Gift med forumet
Oktoberskatter 2014
Himmelbarn
Julikulene 2020
verker i magen? hatt verk siden i går....
og i dag kommet en del utflod eller slim....
har lest at det er mange som har verk i magen som kommer av luft og livmoren som vokser? og har jo hatt utflod før..men....blir jo litt bekymret alltid!!! hadde på doppleren min i stad og fant hjertelydene....
har ikke vært i kontakt med lege...tenkte å ta det med ro og slappe av i helgen, og se da...skal til lege i neste uke likevel...

Har også verk og utflod, så er nok normakt :) men er jo skummelt og blit bekymret, men kjenner liv på kvelden så da går bekymringene over :)

Ja, har hatt noen dager med skikkelig verking i magen.
Tror det er ganske normalt, selv om det er ubehagelig og litt skummelt.

godt å høre at andre og har det...blir litt mindre bekymret da :)

men kjempe irriterende det med utfloden eller hva jeg skal kalle det.... det rant bare plutselig... kjentes ut som jeg tisset på meg, flaut..hehe men kom heldigvis ikke gjennom buksa :/ (var nemlig på jobb)
men da jeg kom på do så så jeg at det var litt slimete og kunne ikke være tiss hehe trodde først jeg hadde mistet helt kontroll over alt der nede...
og siden det ikke stoppet og jeg ikke hadde noe bind eller noe på jobb og verket mye i magen så måtte jeg bare gå hjem fra jobb... sittet i ro siden, og ikke kommet så mye utflod nå...

Back
Topp