Flere som...

mammagullet

Glad i forumet
er sykmeldte her????

Jeg er i full jobb. Er så heldig å ha en type jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra når det passer meg, og det er ellers veldig fleksibelt. Det passer bra når man er gravid og litt kvalm og trøtt.

Forrige svangerskap for 5 år siden, var jeg 50% sykemeldt fra uke 7-12, da jeg den gang hadde en helt annen type jobb som var en del mer fysisk krevende.

Idag sitter jeg hjemme og jobber fra sofaen foran god morgen norge i joggebuksa:)

¨god bedring til dere som er sykmeldte.

*hånda i været*
Vært sykemeldt 100 % nå i 3 uker. Fra denne uke er jeg 80 % sykemeldt. Skikkelig kjedelig, for vil så gjerne på jobb. Men må man så må man. Forrige gang var jeg i jobb 100 % helt til permisjonen startet.

Jeg har vært sykemeldt av helt andre grunner siden 1. november. 
Skal smått tilbake i jobben nå, og håper virkelig jeg får jobbet litt. 
Men hvis det blir like urolig som i høst er det en veldig dårlig kombinasjon med graviditet, så vi får se!

ikke sykmeldt.. 100% stilling :)

Begynte på jobb 100% igjen denne uka. 2 uker sykemeldt pga kvalme.
Kjenner litt i bekkenet, men ikke så ille at jeg ikke klarer gå på jobb ennå! :)
Skal på kontroll i morgen, og vet han vil sykemelde meg 20% for å forebygge litt med bekkenet, la det få litt pause. Var sykemelt fra uke 7 forrige gang, og ut hele svangerskapet pga bekkenet. Så er 10+3 nå, og går myyye bedre nå enn sist! :)

2 uka som sykmeldt her også.. Kvalme/ null overskudd.. Kjenner at formen så smått begynner å bli litt bedre..

Er på min 4 uke som sykmeldt nå.. Kjedelig å være hjemme, men hadde ikke klart å vært på jobb for alt i verden. Jobber som hjelpepleier, jobben inneholder jo mye tunge løft og ikke minst lukter

Skal til legen igjen på mandag, så får vi se hva som skjer etter det :)

Jeg er sykemeldt denne uka, men av helt andre årsaker enn selve graviditeten. Ellers er jeg i jobb, men kjenner kvalmen er større enn sist.
Sist ble jeg sykemeldt 20% fra uke 23 tror jeg det var. Etter det ble det bare mer og mer. Har ingen ambisjoner om å holde ut til permisjonsstart, men tar det som det kommer.

#2 skrev:
Jeg er i full jobb. Er så heldig å ha en type jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra når det passer meg, og det er ellers veldig fleksibelt. Det passer bra når man er gravid og litt kvalm og trøtt.

Forrige svangerskap for 5 år siden, var jeg 50% sykemeldt fra uke 7-12, da jeg den gang hadde en helt annen type jobb som var en del mer fysisk krevende.

Idag sitter jeg hjemme og jobber fra sofaen foran god morgen norge i joggebuksa:)

Kan jeg spørre om hvilken jobb du har? 

Jeg er lærer og kjenner jeg er helt tom for energi. Skal høre om en liten time out i morgen. Håper på noen dager med sykemelding og få hentet meg litt inn igjen.

baby2 skrev:

#2 skrev:

Jeg er lærer og kjenner jeg er helt tom for energi. Skal høre om en liten time out i morgen. Håper på noen dager med sykemelding og få hentet meg litt inn igjen.

Jeg jobber med å tilrettelegge utdanningsprogrammer for større bedrifter, så alt foregår stort sett på pc :-)

#2 skrev:

baby2 skrev:

#2 skrev:

Jeg jobber med å tilrettelegge utdanningsprogrammer for større bedrifter, så alt foregår stort sett på pc :-)

Så spennende det høres ut. Da forstår jeg du kan jobbe mye hjemme fra, men litt av ett ansvar du har i jobben!!!

Mammz87 skrev:
Er på min 4 uke som sykmeldt nå.. Kjedelig å være hjemme, men hadde ikke klart å vært på jobb for alt i verden. Jobber som hjelpepleier, jobben inneholder jo mye tunge løft og ikke minst lukter

Skal til legen igjen på mandag, så får vi se hva som skjer etter det :)

Lukter ja..da skal du være glad for at du ikke har min jobb.
Jeg som jobber på kjøkken..blir kvalm hver gang jeg kommer jobb å kjenner all matlukta stømmer i mot meg....lol

Jeg jobber 100% mye tunge løft..men klarer å lure di andre til å løfte for meg.
Skal fortelle di om graviditeten til mandag..jobber kveldsvakt og har time til UL kl.9.30 den dagen =)

Back
Topp