mammagullet
Glad i forumet
er sykmeldte her????
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er i full jobb. Er så heldig å ha en type jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra når det passer meg, og det er ellers veldig fleksibelt. Det passer bra når man er gravid og litt kvalm og trøtt.#2 skrev:
Forrige svangerskap for 5 år siden, var jeg 50% sykemeldt fra uke 7-12, da jeg den gang hadde en helt annen type jobb som var en del mer fysisk krevende.
Idag sitter jeg hjemme og jobber fra sofaen foran god morgen norge i joggebuksa:)
¨god bedring til dere som er sykmeldte.
Kan jeg spørre om hvilken jobb du har?
Jeg er lærer og kjenner jeg er helt tom for energi. Skal høre om en liten time out i morgen. Håper på noen dager med sykemelding og få hentet meg litt inn igjen.
baby2 skrev:
Jeg er i full jobb. Er så heldig å ha en type jobb hvor jeg kan jobbe hjemmefra når det passer meg, og det er ellers veldig fleksibelt. Det passer bra når man er gravid og litt kvalm og trøtt.#2 skrev:
Forrige svangerskap for 5 år siden, var jeg 50% sykemeldt fra uke 7-12, da jeg den gang hadde en helt annen type jobb som var en del mer fysisk krevende.
Idag sitter jeg hjemme og jobber fra sofaen foran god morgen norge i joggebuksa:)
Jeg er lærer og kjenner jeg er helt tom for energi. Skal høre om en liten time out i morgen. Håper på noen dager med sykemelding og få hentet meg litt inn igjen.
#2 skrev:
baby2 skrev:
Jeg jobber med å tilrettelegge utdanningsprogrammer for større bedrifter, så alt foregår stort sett på pc :-)
Så spennende det høres ut. Da forstår jeg du kan jobbe mye hjemme fra, men litt av ett ansvar du har i jobben!!!
Er på min 4 uke som sykmeldt nå.. Kjedelig å være hjemme, men hadde ikke klart å vært på jobb for alt i verden. Jobber som hjelpepleier, jobben inneholder jo mye tunge løft og ikke minst lukterMammz87 skrev:
Skal til legen igjen på mandag, så får vi se hva som skjer etter det :)