Flere som...

IKJ

Flørter med forumet
Flere bebiser som kryper opp over ribbena? Han kryper så høyt opp at jeg må løfte på bh`n!!! Kan stikke fingeren min mellom barnet og ribbena,hehe[:D]

Her og! Er absolutt ikke noe godt![:-] Forrige gang brista jeg 2 ribben pga spark der oppe, så jeg håper jeg slipper det denne gangen.. *håpe håpe*[:)]

Ja, hun sitter på rompa og presser hodet oppi ribbena på høyre side....
Er drit øm der nå..
Når jeg prøver å bøye meg ned, enten for å plukke opp noe fra gulvet eller for å ta på sokker, legger hun seg utenpå ribbena[8|] Da kan jeg plassere hånda mellom babyen og ribbena..

Mi holder seg unna ribbeina, har ikke fått et spark eller press opp mot ribbebeina. 

Sånn er det her også! Kan faktisk ta tak i en fot også! Ribbena på venstre side får virkelig kjørt seg [:D]

Junior ligger med beina opp mot høgre ribbein å sparker.
Litt ubehagelig når jeg sitter.

Nei ,lillegutt har foreløpig holdt seg unna ribbeina mine ... [8D]

ja!!!! min ligge på innsida av ribbebeina og tar all plassen til lungene! tar ordentlig spenntak i venstre side så det knaker når eg flytte på meg i senga[&:][:@]
begynner å bli tungt no kjenner eg!!

ORIGINAL: Mamma27

Her og! Er absolutt ikke noe godt![:-] Forrige gang brista jeg 2 ribben pga spark der oppe, så jeg håper jeg slipper det denne gangen.. *håpe håpe*[:)]

hehe, skikkelig fotballsparker det da!![:D]

åjaaa....der er tottene hennes veldig ivrige...er så vondt noen ganger...jeg dytter hun og ned, men da sparker hun enda mer...stabukk allerede, innmari godt tegn du..hihi [:)]

her kjenner jeg det veldig godt i ribbeina om dagen .. føler at jeg må sitte å presse h*n ned hele tiden for å ikke få så vondt .. nesten så jeg ikke får puste til tider [:-]

Å så glad det er over! Satt 9 å en halv timer på tog fra stavanger med baby pressende i lunger og ribbein! DET var vondt det!
Fra og med i natt slipper jeg det! Kjennte at alt bare løsna å jeg kan puste igjen! JAAAA!! [:D]

Sånn har jeg det også [:-]
ORIGINAL: Godemine

her kjenner jeg det veldig godt i ribbeina om dagen .. føler at jeg må sitte å presse h*n ned hele tiden for å ikke få så vondt .. nesten så jeg ikke får puste til tider [:-]

Babyen presser rompa opp mot ribbeina. Det gjør utrolig vondt!!!!!![:@]

Jeg kjenner spark i ribbena, men hun har allerede sunket langt ned og festet hodet så jeg slipper det verste presset denne gangen[:D]

Merker ingen ting der denne gangen, fordi babyen ligger så langt nede, men jeg merker strekket i huden forran  på magen, fordi ungen ligger med rumpa ut i huden min[;)]

Back
Topp