Flere som..

elkva

Glad i forumet
er støl på innsiden av lårene ( mellom bena )? Jeg har så vondt, men det er vel ikke så rart. Nå som magen er så stor, må jeg hele tiden sitte å sprike. Klarer ikke å ha bena sammen. Eller begynner hodet å feste seg??

Hehe, jeg har det også sånn. Sitter å spriker med bena som en mann ! Det er nok pga presset man blir litt øm. Det går ikke an å kjenne dirkte når hodet fester seg vil jeg tro [8|] Så det har nok ikke så mye med det å gjøre [:)]

Jah,d er helt merkelig altså..er sinnyskt øm å støl mellom beina..jeg har vondt for å reise meg opp jeg da,føles ut som jeg skal "rakne" på midten..hehe,men kjennes ut som jeg har sånn gangsperre..er vondt synes jeg..kommer d av at ungen presser nedover?min ligger godt med hodet nedi bekkenet nå fikk jeg beskjed om sist jm time..skikkelig øm/støl i skambeinet å i lysken[&:][:)]

Ja, jeg også er støl der nede, men det kommer i tillegg til bekkenløsningen... Så jeg har noen dager fryktelig vanskelig for å komme meg opp av senga... Kjenner at jeg får mer og mer menssmerter og ømhet i mage-og ryggen, så jeg håper jeg får svar på om han ligger godt festet i bekkenet i morgen... Hadde vært allright synes jeg!!

Back
Topp