Flere som..

Emiliee^^

Glad i forumet
Juli13-jentene
har begynt å få mage?
Er 7 uker i morgen, og jeg som hadde tenkt å vente med å fortelle, føler nå at jeg må skynde meg litt før folk skjønner det av seg selv! Er førstegangsgravid og lurer virkelig på hvor stor jeg skal bli?? [8|] [:)] Er det bare meg eller er det flere? Lurer nesten på om det mer enn 1 der inne [:)]

Merker det vokser, men tror jeg mest bare er oppblåst[:)]
Softshell turbuksa mi som var litt stor, spretter opp knappene selv nå,når jeg rører meg[8D]

Jepp, jeg har kjempemage allerede. Veldig oppblåst, og det vises at jeg er gravid. Jeg fikk tidlig mage sist også, begynte med mammabukser i uke 8. Da fikk jeg masse kommentarer på at det måtte være mer enn en, men antall babyer har nok ingenting med størrelsen på magen å gjøre så tidlig. Om det er en, to eller tre babyer på tre millimeter hver vises nok ikke utenpå.[8D]

har på en måte ikke sett det selv i grunn, bare følt meg litt oppblåst.. men så fikk jeg se et bilde fra tidligere idag på face nå ..... oi liksom  

Jeg føler jeg og har fått veldig mage.. Er litt gøy, men samtidig vanskelig å skjule det for andre da.. hehe..
Jeg har kjøpt et "mage bånd" holder vanlige bukser oppe/nede både før og etter graviditet og kan brukes når du er gravid og.. Må bare si det er helt fantastisk å bruke [:)] anbefaler det virkelig.. for er vel litt tidlig å kjøpe mamma klær allerede i uke 6/7??

ORIGINAL: Irisen88

Jeg føler jeg og har fått veldig mage.. Er litt gøy, men samtidig vanskelig å skjule det for andre da.. hehe..
Jeg har kjøpt et "mage bånd" holder vanlige bukser oppe/nede både før og etter graviditet og kan brukes når du er gravid og.. Må bare si det er helt fantastisk å bruke [:)] anbefaler det virkelig.. for er vel litt tidlig å kjøpe mamma klær allerede i uke 6/7??

Hvilket bånd er det? å evt hvor får man tak i sånnt?
Vet det finnes mange forskjellige typer som hjelper deg med vanlige bukser under graviditet, men aldri prøvd slike selv.. tenkte det kanskje ikke var så behagerli[8|]

hehe jeg syns også egentlig det er gøy, bare fikk det litt travelt med å fortelle foreldre ihvertfall [:)]
Vi får vel ta oss en runde i morgen [:)][:)] lurer også på disse mage båndene? link? [:)]

Jeg føler ikke jeg har fått noen mage ennå, men jeg håper den kommer snart da :)

Hvis du føler du begynner å få mage nå så er det sikkert bare at du er oppblåst.
Livmoren kommer ikke over skambeinet før rundt uke 12, etter da kjenner mange gravide det på buksa.
De som gått gravide før får raskere mage.

[:)]

Kjenner det har begynt å bule litt rett ved skambeinet. Så har magen ellers blåst seg litt opp![8|]
Hehehe

Det er nok mest oppblåst ja, men jeg som er så tynn til vanlig, ser mistenkelig "feit" ut på så kort tid nå....[:)]
hehe så må vel uansett skynde oss å la de nærmeste få vite før sladderet begynner [:D][:)]

Jeg er fryktelig oppblåst og merker at det bare er 1 av buksene mine jeg kan ha på meg uten at det er alt for ubehagelig for tiden. Det er litt slitsomt faktisk. Prøver å dra inn magen så godt jeg kan når jeg er rundt folk, men jeg får ikke dratt den inn[8D] 

ORIGINAL: ^Elle^

ORIGINAL: Irisen88

Hvilket bånd er det? å evt hvor får man tak i sånnt?
Vet det finnes mange forskjellige typer som hjelper deg med vanlige bukser under graviditet, men aldri prøvd slike selv.. tenkte det kanskje ikke var så behagerli[8|]

Det jeg bruker heter "BellaBand" og er kjempe behagelig [;)]
Kjøpte det på en mamma butikk i bergen, men du finner det sikkert på nettet og.. [:)]

ORIGINAL: Milo_

Det er nok mest oppblåst ja, men jeg som er så tynn til vanlig, ser mistenkelig "feit" ut på så kort tid nå....[:)]
hehe så må vel uansett skynde oss å la de nærmeste få vite før sladderet begynner [:D][:)]

Jeg har det på samme måte.. Har allerede sagt det til familie og to venninner.. Eneste problemet vårt er at mormoren til samboeren min ikke klarer å holde kjeft om det!!! [:@] Gitt henne to beskjeder, så håper hun forstod det nå.. Litt kjipt å ikke få si det selv, eller velge når man vil si det til andre..

Back
Topp