flere som....

~knocked up~

Gift med forumet
føler magen presser seg utover?
kjennes ut som eg konstant er stappmett eller presser magen ut.. slitsomt å gå med..
husker ikkje om eg hadde dette med vanessa..
tror eg vokser mye fremover.. kjennes iallefall sånn ut...
måtte bare høre om flere kjenner det sånn[:D]

Hehe, jaaa.. i hele dag! Kjenner ut som en eneste stor laaang kynner[:-][:-]

Spesielt øverst på magen.. helt ømt[:-]

off ja føle eg maten stoppe opp i lungene hehe og føle meg mett i mange fler timer itte eg har spist.. kjenne d tøye og strekkes i magen i tillegg [8D]

Ja, sånn har jeg det også. Husker jeg hadde det sånn MYE med førstemann. Ble så plagsom at jeg på et punkt endte med å komme inn på føden for å utelukke premature rier. Men det var nok bare kynnere, og at snuppa sparka i fra. Pressa liksom ryggen utover mot magen min.

uff blir gal av dette.. spiser eg så blir eg jo kvalm for kjennes ut som eg spiser mens eg er mett..
ligger eg på siden kjenner eg det ikkje så godt og da kan eg kjenne meg sulten, men når eg setter meg opp så er eg stappmett igjen...
blææ.. blir sprø... hehe..
tror navelen min blir pressa ut snart.. hehe

Jeg har det på sammen måte... utrolig slitsomt!!! Føler meg som en oppblåst sprekkbar balong. Vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg til tider. Var ei venninne av meg som kjente på magen min og hun kommenterte hvor hard den var i forhold til ei annen venninne av oss hadde hatt...

jaaaa,bare at det kjennes ut som det er mer i siden! ut mot venstre,liksom.tuuungt!

Kjenner av og til ut som magen skal sprekke :P
å nå har ho begynt å presse så synnsykt på ribbeina mine, det er skikkelig ubehagelig :/

ja, det er ubehagelig! [:'(] Noen ganger må jeg se i speilet for å sjekke om magen har sprekt! haha. Skikkelig trykk utover.

Ja, føler øverste delen av magen er steinhard store deler av dagen, og jeg føler meg helt stappmett [8D] Slitsomt igrunn [:'(]

uff ja magen er knall hard.. begynte jo så klart etter eg var hos jm så fikk ikkje spurt ho:p
blir kjempe fort sliten når det er på det verste[:'(]

Huff ja, kjennes ut som eg skal sprekka når som helst. Kjenner det mest i området rundt heile navlen og ut mot sidene i navlehøgde. Har merka at det blir mykje verre og at eg får mykje meir kynnere viss eg er litt forstoppa i tillegg, så her går det i laktulose dagen lang.....
I tillegg så blir eg tissetrengt veeeeldig ofte når eg har masse kynnere.
Me får trøsta oss med at verre skal det sikkert bli[;)][;)]

jo doen er ikkje ofte ledig her.. går i ett sett.. natt og dag.. blir sprø.. skulle trodd eg hadde ei blære på str med ei rosin.. hehe

Back
Topp