Flere som venter..

Gratulerer! Her blir det ingen attpåklatt, da mine er 4 og 2 år.. men har alltid syntes tanken på en attpåklatt har vært så fin! :Heartred

En liten attpåklatt? :love017 Vi har tre «store» barn (en voksen allerede faktisk så…) og yngste er 10 år når nr 4 kommer :whacky011. Er så lenge siden at alt føles nytt å jeg føler jeg helt har glemt hvordan det er å være babymamma.
Har ei på 17 ei på 15 og en på 8, så dette blir litt attpåskatt :love017

Så gøy! :joyful: Gratulerer så mye! :Heartred Det blir jo spennende :D Kan skjønne den følelsen av at man ikke er ferdig med småbarnslivet likevel, jeg har på følelsen av at jeg en gang kommer til å kjenne på det samme. Synes denne tida er så magisk, selv om det til tider kan være tungt også.

Her blir det ikke attpåklatt, men større aldersforskjell enn de første. Det blir sånn ca 3,5 og 5,5 år mellom. Det blir spennende å se hvordan dynamikk det blir. Vi har en storesøster som lenge har hatt lyst på et til søsken - jeg gleder meg til å fortelle henne, hun kommer til å bli helt gira tror jeg! Gutten vår på snart 3 er jeg spent på. Har spurt han tidligere om han vil ha en lillesøster/lillebror og da sa han «nei!!» haha.. :hilarious: Han er jo vant til å være «babyen» i huset. Men når jeg ser han med yngre barn eller babyer så ser jeg jo hvor omsorgsfull han er med de, så er ikke bekymra sånn sett. :Heartpink

Har en som blir 16, en som blir 13 og en som er 16mnd:angelic:

Så gøy! :joyful: Gratulerer så mye! :Heartred Det blir jo spennende :D Kan skjønne den følelsen av at man ikke er ferdig med småbarnslivet likevel, jeg har på følelsen av at jeg en gang kommer til å kjenne på det samme. Synes denne tida er så magisk, selv om det til tider kan være tungt også.

Her blir det ikke attpåklatt, men større aldersforskjell enn de første. Det blir sånn ca 3,5 og 5,5 år mellom. Det blir spennende å se hvordan dynamikk det blir. Vi har en storesøster som lenge har hatt lyst på et til søsken - jeg gleder meg til å fortelle henne, hun kommer til å bli helt gira tror jeg! Gutten vår på snart 3 er jeg spent på. Har spurt han tidligere om han vil ha en lillesøster/lillebror og da sa han «nei!!» haha.. :hilarious: Han er jo vant til å være «babyen» i huset. Men når jeg ser han med yngre barn eller babyer så ser jeg jo hvor omsorgsfull han er med de, så er ikke bekymra sånn sett. :Heartpink
Veldig spennende :love017:hello2 ja klart han trives med å være babyen :hilarious:

Vi har hver vår fra før som begge blir 15 i år, så har vi prøvd på en sammen i 2 år, håper det sitter hele veien denne gangen <3

Ikkr attpåklatt men de er litt spredt. Eldste 11 år, 7 år og 4 år så blir det minste da :Heartred Men jeg selv er i en søsken flokk som nå er meg(36 år)- søster32 år- søster29 år- bror19 år- bror16 år- søster15 år. Må helt ærlig sivat det har vært vabskelig å holde et nært forhold til de to minste, blir mer slm tante barn enn søsken :D

Back
Topp