Flere som venter sitt første barn?

Vi venter vårt første gull :happy093
Er i ekstase over å få det til så fort og greit.
Pga høy bmi hos meg, og familiehistorikk, hadde legen vår forberedt oss på at det sannsynligvis måtte hjelp til for å bli gravid.
Vi måtte selvfølgelig prøve, men lagde ei plan på å få hjelp fra mai - 18.
Vi hamstret eggløsningstester, kjærringråd og logger. Skulle bare vente på neste menstruasjon, slik at vi fikk riktig start på eggløsningstestene. Neste menstruasjon kom aldri, og kommer vel ikke før til sommeren neste år.:smiley-bounce022 FANTASTISK :D

Vi venter vårt første barn etter 4 års prøving og 8 prøverørsforsøk. Klarer ikke helt å tro på det enda, at jeg virkelig er gravid nå. Må nok få se at alt er bra på tul før jeg kanskje klarer å slå meg til ro :)
Blir koselig å følge dere andre her.

Venter vårt første barn. På grunn av sykdom i ung alder hos meg har jeg ikke egne egg. Heldigvis kunne vi få hjelp i Danmark, og sannlig ble jeg gravid på første forsøk! Jeg er overlykkelig, men samtidig veldig redd for at det ikke skal gå bra. Ikke så mange å snakke med om bekymringene heller, har aller mest lyst til å overaske familie til jul.

Er litt usikker på når termin er og hvor langt jeg egentlig er på vei. Egget ble satt inn i livmoren min 28. september, men da var det jo allerede befruktet og «hatchet». Noen med lignende erfaringer? :)

Dette blir vårt første barn også ❤ Enda jeg har ønsket meg dette i årevis, så må jeg ærlig talt si at jeg plutselig synes det er kjempeskummelt :p Haha, har lest om andre som har fått litt kalde føtter, men trodde aldri det skulle skje med meg :p Men som sagt, Rusket er veldig etterlengtet, så jeg regner med det er bare et lite sjokk etter at den plutselig satt på 1. pp :D

Har nøyaktig samme erfaring og tanker selv. Har tatt 6 nye tester ( en annenhver dag) etter jeg fikk den første positive, kun fordi jeg ikke fatter at vi skulle få det til med en gang vi bestemte oss! Helt surrealistisk

Back
Topp