Flere som venter sin første?

Vi er (endelig) førstegangsgravide etter lang tids prøving. Jeg hadde begynt utredning for ufrivillig barnløshet.
Nå gleder vi oss bare<3

Drar denne opp litt jeg :)

Venter den første :D Var på en måte planlagt, men kanskje ikke så fort. Snakket om å vente til etter januar, og tenkte at dette kanskje tok en stund, men første mnd etter uttak av p.stav testet jeg positivt :D wii :)

Vi venter våre to første :) Begge to er velkomne :) Vi er begge 31 år og har ønsket oss barn i noen måneder :)

Vi venter også vår første :) Det var veldig planlagt! <3 Sluttet på pillen i august i fjor og ble gravid på pp2, men hadde en ma i uke 16 (i slutten av januar i år). Nå er jeg ENDELIG, 8 måneder med prøving etter ma'en, gravid igjen :D Tror ikke det har gått helt opp for meg ennå, er så utrolig redd for at det går gale denne gangen også - så klarer nok ikke og slappe av og glede meg over graviditeten før jeg har fått sett et bankende hjerte på ul - skal på tidlig ul på mandag :) Jeg er forresten 22 år, mens sambo er 23 år.

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Vi også venter vår første :) Akkurat nå føles det veldig uvirkelig! Er 5 + 6 uke, å kjenner at det enda ikke har gått opp for meg. Vi er begge 23 år og har vært sammen i 7 år, so dette barnet er planlagt og veldig ønsket!
Det vi gleder oss mest til nå er å komme over de magiske 12 ukene og til å kunne si det til familie og venner <3 Blir ekstra stas å fortelle det til svigerfamilien, da dette blir en helt "ny" generasjon :)

Vi venter vår første etter over to år prøving og to ivf-forsøk! Endelig satt spiren og vi krysser alt vi har for at dette går bra :) 7+5 idag, var på tidlig ul igår og fikk høre ett bankende hjerte <3

Her satt det mye fortere enn forventet, i første pp. Jeg er 28 og mannen 33, vi gleder oss veldig til å komme over de første 12 ukene slik at vi kan fortelle det til familie og venner. Har bestilt ultralyd til uke 13 bare for å se at det faktisk er liv inni der, men burde egentlig ikke være i så mye tvil siden jeg føler det ganske godt på kroppen...

Me venter våre fyrste barn. Biologisk pappa har tre voksne barn, min mann har ingen barn.

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Dette er min alleeer første graviditet! Har aldri fått en positiv test før.. Har vært uten noe form for prevensjon i 3 år, der vi har prøvd uten hell. Er uforklarlig barnløs.. Så endte opp med ivf, sjansene var store da alt ser bra ut hos oss begge og vi er unge :p så ja gleder oss skikkelig! Denne ungen er sååååå høyt ønsket , er ganske sikker på at vi kommer til å bli gode foreldre siden barnet har vært høyt ønsket, og at det tok sin tid ...

Førstegangsgravid :D Testa positivt 2 måneder etter ppillestopp og er nå 7+4. Det var ønsket, men hadde forventet en liiiitt lengre prøveperiode. Hehe. Er en del nervøs for å miste :( Lurer derfor på om det er veldig vanlig med tidlig ul? Ser en del her har vært.. Jeg har ikke første kontroll før i uke 12. Var en snartur innom legen i uke 6 og fikk da bare "bekreftet" med urintest som hjemme..

Er 25 og mannen 31

Førstegangsgravid :-) Hadde sett for meg at det kom til å ta lengre tid, men testet positiv to måneder etter jeg sluttet på p-pillen. Vi gleder oss veeeldig, men det føles veldig fjernt. Har enda ikke kjøpt noe eller fortalt det til familie. Er 10+3 idag :-) Skal på tidlig UL på privatklinikk 11.november.

Back
Topp