Flere som venter sin første?

Mummmimamma

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Ser mange etterlyser andre som har barn fra samme år og slikt. Men vi er vel og flere som ikke har noen fra før. Godt å kunne dele litt tips og tanker med andre som er helt ferske. :)

Var det planlagt? Ev. har dere prøvd lenge?
Har det gått opp for deg ennå?

Første her ja :)
Planlagt selv om det gikk litt (veldig mye) fortere enn forventet...
Gått opp for meg? ...neeei, ikke egentlig, men på en annen måte ja. Jeg har hatt en periode med noia nå. Sørger litt over livet som jeg elsker som aldri vil bli det samme igjen. Why change it if it works liksom?

Men så gleder jeg meg over livets mirakler og er livredd for at noe er galt.

Samboer er iverlykkelig, det er gøy da ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi venter på første:)

Er planlagt og veldig ønsket❤️
Sluttet på pillen i januar i fjor..skjedde ikke stort frem til mai i år da første positive test dukket opp,men endte i sa etter noen dager..samme skjedde i august..å nå er jeg gravid igjen rett etter siste sa:)

Tør ikke helt håpe på at det går bra enda,men gleder meg over hver dag som går å den lille spiren holder seg i magen❤️

Første her på oss og:) har gått på første pp begge gangene, så det har gått fort. Det var veldig planlagt:) går nok ikke opp for meg før jeg får snakka med jordmor.

Er vår første :)
Veeeldig planlagt og veeldig ønsket! Har ikke sluppet jubelen løs ennå, kan ikke liksom tro det, er det virkelig vår tur nå?
Blir sikkert mer virkelig etter ultralyd og jordmor besøk :)

Ser mange etterlyser andre som har barn fra samme år og slikt. Men vi er vel og flere som ikke har noen fra før. Godt å kunne dele litt tips og tanker med andre som er helt ferske. :)

Var det planlagt? Ev. har dere prøvd lenge?
Har det gått opp for deg ennå?

Ja, fint med en sånn tråd. :)

Her venter vi også første. Det var absolutt planlagt. Vi har snakket lenge om det, og jeg har ønsket det i flere år, men av praktiske grunner så har vi ikke startet prøvingen før nå :) Det klaffet SÅ fort. 2 dager etter vi bestemte oss for å prøve faktisk.

Det har nok ikke gått helt opp for meg enda. Det har gått opp for meg at jeg er gravid. Det er jeg fullt klar over! Men tanken på at jeg faktisk skal bli mamma, og at det faktisk kommer en baby inn i livene våre til sommeren, den har ikke helt gått opp for meg :o

Første for meg også, men det blir mannen sin andre, da, så vi er ikke helt uten erfaring (heldigvis :) ). Det var veldig planlagt, og gikk på pp2, så det gikk ganske fort da vi først satte igang. Hadde jo snakket om det lenge, så veldig glad for at det ikke tok lenger tid da vi endelig følte oss klare.

Jeg synes det er kjemperart at vi skal ha baby! Også er jeg litt stressa, for vi har det jo egentlig veldig fint sånn som vi har det nå, med deltidsbarn og sånn. Men samtidig kan jeg nesten ikke vente til familielivet vårt starter på et helt nytt kapittel! Tror det kommer til å bli kjempekoselig og kjempeslitsomt og helt fantastisk. <3

:love7

Vi skal ha våres første :)
Har ønsket dette veldig lenge, men sambo har vært litt mer usikker. Bestemte oss for og prøve før jul en gang, så det har tatt litt tid.

Det har egentlig ikke gått opp for meg nei. Selv om jeg har vært på ul og hørt hjertet slå. Må bestille tidlig ul tror jeg, så kanskje det blir litt mer virkelig. Eller når magen faktisk vokser ;)

Vi venter første og andre mann samtidig hehe :D Håper flere skal ha tvillinger <3

Denne gangen var det ikke helt planlagt, vi hadde gitt opp prøvinga egentlig pga to sa.. Men vi brukte ikke prevensjon så sjansen var jo der heh

Venter første barn her å har vart prøver lenge så endelig på 3 icsi forsøk satt spiren håper den klorer fast der

Sent from my iPad using BV Forum

Aaaae jeg elsker førstegangsgravide :D hurra :D dere har så mye å glede dere til :D fyttigrisekatta:D

Venter første :-)
Planlagt og ønsket, gikk på 3 pp :-)
Det har ikke gått opp for meg, tørr ikke å glede meg altfor mye enda, redd jeg kommer til å miste... Er 8 uker i morgen og gleder meg veldig til første kontroll 14 november :-)

det er min første gang som 3. gangs gravid da .:rolleyes:

Hvor gamle er dere andre førstegangsmammaer? :)

Selv er jeg 23.. :)

Første her :)
Var planlagt, men ikke ennå, så ikke helt planlagt heller da. Sluttet på ppiller, men med planer om å være forsiktige og ikke prøve før neste år. 1 mnd etter ppille slutt satt jeg med en positiv test:) Selv om det skjedde veldig fort er vi veldig klare og super glade :) :)
Har ikke helt gått opp for meg enda, kanskje i morgen da jeg skal på tidlig ul!

Første her også! Har prøvd i over fire år, og det måtte fem IVF-forsøk til, så gjett om vi gleder oss:) Bare håper alt går bra, jeg hadde en SA i sommer, så jeg klarer absolutt og på ingen måte å slappe av. Men - det bør være vår tur nå.. Lykke til alle sammen!

Barnet er vårt første og me har prøvd i 8 år. Det var først med lang utredning og donor at me vart gravide. Mannen og eg er endeleg foreldre snart.

Termin 8 Juni 2014

Back
Topp