Flere som venter på CB digital 3+?

Ja, samme her. At testene blir sterkere gjør meg beroliget, og så blir jeg mer og mer bekymret frem mot neste test igjen. På et eller annet tidspunkt må jeg bare slutte å teste, så bestemt meg for å gjøre det 5+0, da er jeg helt tom for både strimler og digital test :nailbiting:

Ja, det lureste er egentlig å ta litt kontroll på testinga og gi seg på et eller annet tidspunkt...Ellers kan man holde på i det "uendelige":rolleyes: Det opptar så mye tid og tankekjør, kjenner dagen min blir preget av det hvis en test er svakere enn den skulle vært, eller svakere enn den var tidligere på dagen feks..Dette er ikke helt sunt å holde på med i det lange løp:rolleyes: Samtidig er det så spennende også... og så er jeg så nysgjerrig og liker å ha kontroll på et vis...Men jeg tenker at når jeg får 3+ på den digitale, da har jeg nådd en milepæl, da må jeg klare å stoppe:joyful:

Hahah, ja, man kan bli sprø av mindre...Denne teste"galskapen" tar helt overhånd:laughing002 Det blir veldig altoppslukende... Og så blir man veldig bekymra om det ikke viser det resultatet man ønsker. Kjenner hvertfall for min egen del at det ødelegger mye av dagen når testen blir litt svakere enn jeg trodde osv...Burde egentlig legge fra meg testinga nå, men kjenner jeg meg selv rett så kommer ikke det til å skje med det første:laughing025
Hahah, nei sålenge det er det som holder deg rolig så kjør på :hilarious:

Fornuften har begynt å ta meg litt. Er student og tenker på alle julepresangene jeg skal kjøpe :knegg: Flere tester = mindre presanger. Haha.. Pluss jeg har vært testegal i hver pp nesten. Så nå som det sitter har jeg roet meg litt. Merkelig det der :hilarious:

Oi, det var jo rimelig tidlig da;) Da slipper man hvertfall å bekymre seg for 3+ som "aldri" dukker oppxsmile9 Da hadde jeg akkurat fått 2-3:laughing002

Ja, hadde ikke forventet det:p Men man må ta disse testene med en klype salt. Vet om flere som har sjekket hcg hos lege, hvor de burde fått 3+ ut i fra mengden hcg i kroppen, men som har fått 2-3:)

Hahah, nei sålenge det er det som holder deg rolig så kjør på :hilarious:

Fornuften har begynt å ta meg litt. Er student og tenker på alle julepresangene jeg skal kjøpe :knegg: Flere tester = mindre presanger. Haha.. Pluss jeg har vært testegal i hver pp nesten. Så nå som det sitter har jeg roet meg litt. Merkelig det der :hilarious:

Aaah, skulle ønske jeg var like fornuftig...:D Det er en veldig dyr "hobby" dette med testing mange ganger for dag over lengre tid..Prøver å trøste meg med at jeg hvertfall slipper å bruke penger på bind/ob i mange måneder fremover nå, selvom jeg sannsynligvis har rukket å brukt like mye på testing (el-test og graviditetstester) på disse to månedene som jeg hadde brukt på 1 år på bind og ob:laughing005

Jaa, du sier noe der... det nærmer seg jul og julegaver... hadde vært greit å ha noe til overs til det også:D Jeg skal gi meg når jeg får den etterlengta 3+ på den digitale, da blir det testeforbud fremover her:p Tror jeg klarer å roe meg litt mer når jeg er kommet dit:joyful:

Ja, hadde ikke forventet det:p Men man må ta disse testene med en klype salt. Vet om flere som har sjekket hcg hos lege, hvor de burde fått 3+ ut i fra mengden hcg i kroppen, men som har fått 2-3:)

Hehe, men så stas å bli positivt overrasket, ingenting er bedre enn det:love7 Ja, det er noe med det...Bør ikke ta de så bokstavelig kanskje... Jeg demonterte testen (etter inspirasjon fra noen andre på forumet:D) og såg at streken var så og si like sterk som den opprinnelige streken, så den kunne like gjerne vært 3+ tror jeg... Føler meg for øvrig passe desperat når jeg begynner å demontere digitaltesten:joyful::laughing002

Hehe, men så stas å bli positivt overrasket, ingenting er bedre enn det:love7 Ja, det er noe med det...Bør ikke ta de så bokstavelig kanskje... Jeg demonterte testen (etter inspirasjon fra noen andre på forumet:D) og såg at streken var så og si like sterk som den opprinnelige streken, så den kunne like gjerne vært 3+ tror jeg... Føler meg for øvrig passe desperat når jeg begynner å demontere digitaltesten:joyful::laughing002
Hahaha det har jeg og gjort. Kommer til å gjøre det imorgen :hilarious:

Fikk 3 + i dag 5+1 ! Wohooo! Perfekt start på helgen :D:D

:love7FINALLY:love017 3+, nå kan jeg roe ned testinga litt:hello2:D

Vedlegg

• 77C5A7A2-5152-4A16-8F17-3501C0FF219C.jpeg
    77C5A7A2-5152-4A16-8F17-3501C0FF219C.jpeg
    1,1 MB · Visninger: 16
Turte endelig å teste nå i kveld, 5+2!
20211120_203309.jpg

Puhhhh!!!:Heartred:Heartred

Jeg har en liggende. 5+3 i dag, og er så redd for å bli skuffet om jeg tar den for tidlig :nailbiting::woot:

Fikk 3+ når jeg var 5+4:happy:
Fikk 2-3 når jeg var 5+2 fordi jeg håpet å være 3+ da, men var litt for ivrig tydligvis:angelic: (har regnet ut fra EL)
Forrige gang kom jeg meg ikke til 3+, så nå slapper jeg mer av og har ikke tatt tester siden jeg så den;) er 7+4 i dag!

Jeg målte 2-3 ,og trur vi er i uke 7Men jeg målte på kvelden , kanskje blitt 3+ om jeg hadde målt med morgenurin?

Jeg målte 2-3 ,og trur vi er i uke 7Men jeg målte på kvelden , kanskje blitt 3+ om jeg hadde målt med morgenurin?

Da kan det være at du har for høy hcg også! Har sett flere her inne skrive at de fikk 2-3, men målte hcg hos lege samme dag som var langt over grensa:)

Back
Topp