*Håpefull*
Glad i forumet
Jeg tester febrilsk etter å få 3+ med ukesindikator
men foreløpig står det bare 2-3 fortsatt. Jeg er 5+4 i dag
Når fikk dere 3+?
Når fikk dere 3+?Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når fikk dere 3+?
Får se. Heldigvis er det travelt fremover. Så får ikke tenkt så mye 
Jeg har en digital igjen der jeg håper å se 3+
Er foreløpig kun 5+1, så tenkte kanskje å vente til minst 6+0 kanskje![]()
Jeg fikk 3+ 5+3 etter egne beregninger som er basert på EL (som var kun 8 dager etter første dag av mens)
Ut i fra menstermin, legen beregnet at jeg var 5+3/4 i går, ville jeg hatt 3+ allerede på 4+2..

Snikerfikk 3+ da jeg var 4+4
Da hadde jeg akkurat fått 2-3
Jeg kommer til å ta min siste digitale 5+0, som er den offisielle testdagen til klinikken (ivf graviditet). Er 4+0 i dag. Håper selvfølgelig på 3+ den dagen, men gidder ikke kjøpe flere tester om det blir 2-3. Tester med strimler frem til da, så får i alle fall sett at det er stigning![]()
Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg til minimum søndag for å ta den siste digitaleJeg er ikke mer enn 5+0/5+1 i dag (alt etter hvilken app du spør).

Fikk 3+ idag5+0.

Eg fekk 3+ då eg var 5+3!Turde ikkje å testa før det, så mogleg at eg hadde fått det tidlegare også.
Forrige svangerskap fikk jeg 3+ når jeg var 5+2, så jeg sammenligner nok litt med det og blir litt engstelig..Men dette kan nok variere mye fra svangerskap til svangerskap også Jeg fikk 3+ når jeg var 5+6

Det hørtes egentlig ganske fornuftig utHaha, ja, driver å tester med strimler her og, sammen med digital..Blir jo helt testegal
Men det gjør meg litt beroligende å se at testene enten er like sterke eller sterkere enn dagen før...Har på en måte litt oversikt sånn sett...

Fikk 2-3 idag også. 5+0. Ville se 3+.
Hmm er vel sikkert bedre å spare pengene sine.. Heller ta blodprøver hos legen for å måle enn å kjøpe mange clear blue![]()
Vet ikke om jeg orker å kjøpe flere. I forrige svangerskap var jeg fornøyd med 2-3 og ga meg derFår se. Heldigvis er det travelt fremover. Så får ikke tenkt så mye
![]()
Det blir veldig altoppslukende... Og så blir man veldig bekymra om det ikke viser det resultatet man ønsker. Kjenner hvertfall for min egen del at det ødelegger mye av dagen når testen blir litt svakere enn jeg trodde osv...Burde egentlig legge fra meg testinga nå, men kjenner jeg meg selv rett så kommer ikke det til å skje med det første