Flere som venter på at uke 44-45 skal komme!? *skravle*

ja, jeg venter og venter....ikm er 3 nov=)

Symptomer til nå:
litt stikking fra livmor
småkvalm innimellom
livmortapp som sitter veldig høyt og bakovervendt

Har egentlig lite tro på at vi har klart det på egenhånd (det ville vært et mirakel) men må alltid leve i trua!=) 

om vi ikke klarer det på egenhånd, får vi uansett inn 2 fryseegg i uke 46 eller 47=)
 
HURRA!


Nå har jeg venta lenge og lurt fælt på om el skulle komme i det hele tatt..!
Og i dag, akkurat på riktig dag, fikk jeg denne testen!

Nå kan jeg vente i spenning til 12 nov ! Tror denne tiden etter EL blir mer spennende enn kjedelig, hehe!
 

Woohoo, hadde tidligere EL, så da er det 9-10 dager igjen til testing 

Ååå, jeg er så spent, vil så gjerne ha en julibaby 

 
5 dager igjen til forventet mens.,.. 555555 dager...... om 1.5 timer er det 4 dager igjen..... 444444444444... daaaaaaaaaaaaager..... igjeeeeeeeeeeeeen.....

Flere som er utålmodige? emoticon
 
Jeg har testdato 9. november, men tester nok noen dager før :) Jeg satt inn 2 fryseegg på torsdag :) Har godfølelsen, så håper jeg havner her :) Hadde en SA i september.
 
Her er IKM 11. Nov.. å jeg klør i fingrene etter å teste, men jeg skal vente noen dager over for å se om tanta kommer!! Så jeg teller dager..
 
ikm den 17 november ..har eggløsning i disse dager..hvis eg blir gravid blir terminen 29 juli


gidder ikkje kjenne etter symptomer denne gangen, for EG kjenner ikkje forskjell på innkommende mens og den "gravid-murringa" i magen.

hadde ikkje snøring  om hva som var på gang sist eg var gravid iallefall
 
Jeg lever i håpet om at testen vil vise positivt i helgen jeg!! Kjenner alle mulige symptomer som jeg husker at jeg hadde sist.. håper bare ikke at det er kroppen som lurer meg!!

Tok en test idag og den var klar negativ, skal ta en ny på fredag morgen!! Litt utålmodig siden IKM er 8 nov...

Krysser fingrene for dere damer!!
 
jaja, uke 45 kom fortere enn antatt, og tante rød er kommet i heimen.. 3 dager før tiden...
og jeg som var såå sikker på at jeg hadde en stabil syklus... men der ser jeg. Det er jo første gangen jeg faktisk går flere mnd uten prevensjon siden videregående da, så det er jo egentlig ikke merkelig at den svinger litt.. hehe, ja ja, bedre lykke neste mnd, håper vi, fortsatt sommer baby i aug også =D

Så kom den i dag da, på dattera mi sin 2 års dag, bra det, noe annet å tenke på...
Kan jo ikke få barn på første forsøk 2 ganger. Så heldig er det bare noen få som opplever...


Lykke til til alle dere andre..




 


Hali skrev:
Ja, hvordan går det med dere jenter? Er det håp???

Jeg testa positivt på tirsdag :)

 
Back
Topp