Flere som venter på at uke 44-45 skal komme!? *skravle*

Miss Independent

Elsker forumet

Fordi IKM er i disse ukene?? Skal vi holde sammen, følge hverandre..da er ventetiden litt kortere..hehe

Jeg har ikm den 12.nov (uke 45). Så det vil si at jeg har EL denne uken.
Kjenner at jeg er så spent!! Hadde SA forrige pp, så jeg håper liksom det klaffer igjen.

Hvordan ligger det ann hos dere?

 
Eg fekk som sagt positiv EL test i dag og er veldig spent på korleis vekene framover blir:-) IKM er 9. november.. Hadde 1 pp forrige mnd og da klaffa det ikkje.. Mykje pga at eg bomma på EL me noen dager! Derfor gjekk eg til innkjøp av noen tester denne pp.. Krysser fingrene:-)
 
Ja, hvis dere bomma på EL forrige pp - så er sjansen stor for at det kan klaffe denne ppJeg har EL onsdag eller torsdag. Så da er det "aksjelegging" hverdag fram til lørdag.
 
Begynte med ELtesting i går jeg. Ender sikekrt opp med å måtte kjøpe nye strimler på lørdag, siden jeg startet litt tidlig for å være påp den sikre siden;P
Jeg er veldig spent og tiden går aaaalt for sakte.. Jeg kjenner tilogmed at jeg er litt sjalu på de jeg kjenner som har babyer nå. 
Har aldri vært sånn som ikke har gleda meg på andres vegne, men denne mnd her er det visst litt vanskelig da jeg SA etter forrige pp.
Har ei datter fra før, så skal jo ikke klage, men da jeg blei gravid så plutselig med henne klarer jeg liksom ikke være tålmodig denne gangen;P
Trenger noe å fordrive tiden med!!
 
Jeg synes tia går såååå sakte! Begynte på EL tester i går og ender sikkert opp med å måtte kjøpe nye strimler til lørdag siden eg begynte så tidlig.
IKM 12 november.

Klarer ikke helt å glede meg over andre venninder som har fått baby nå heller da jeg plutselig har blitt sykt missunnelig.=/
Hadde SA forrige pp så er nok derfor. Venter bare på et smil på eltesten og så får man bare veeeente til uke 45.

Trenger noe å bedrive tiden med tror jeg. Hjelp?? :P

 
Jeg synes tia går såååå sakte! Begynte på EL tester i går og ender sikkert opp med å måtte kjøpe nye strimler til lørdag siden eg begynte så tidlig.
IKM 12 november.

Klarer ikke helt å glede meg over andre venninder som har fått baby nå heller da jeg plutselig har blitt sykt missunnelig.=/
Hadde SA forrige pp så er nok derfor. Venter bare på et smil på eltesten og så får man bare veeeente til uke 45.

Trenger noe å bedrive tiden med tror jeg. Hjelp?? :P

 
Opplevde også SA forrige pp, så håper det derfor det klaffer igjen og at alt går bra denne gangen - og vi får en julibaby!!
 
Jeg trenger et tidsfordriv, så vil gjerne skravle med dere! Jeg har IKM 9 november, så ennå en stund til gitt! Men jeg er forbi eggløsning (ikke tatt el tester, men kjenner det veldig godt) og har hancky-pancky en del rundt den tiden, så krysser fingre og håper....
Har ei datter på snart to fra før, da klaffet det på 1 pp. Håper det gjør det nå også!
 


LovaLova skrev:
Jeg trenger et tidsfordriv, så vil gjerne skravle med dere! Jeg har IKM 9 november, så ennå en stund til gitt! Men jeg er forbi eggløsning (ikke tatt el tester, men kjenner det veldig godt) og har hancky-pancky en del rundt den tiden, så krysser fingre og håper....
Har ei datter på snart to fra før, da klaffet det på 1 pp. Håper det gjør det nå også!


Jeg venter ennå på EL, men den er rett rundt hjørnet kjenner jeg. Men jeg er så gira for tiden og gleder meg til å se om det har klaffet (spesielt etter sa'en). Har så lyst på en sommerbaby (juli)Ikm den 12..tiden kunne ikke gått saktere.
 
Jeg  IKM 5 November, så det vil sei at jeg hadde EL 22 Oktober. Men når tidlegest kan vi teste ? Har ikke vert borti dette før. Hadde sex 20, 21 og 23 oktober , så er vel ein muligheit ? Har kjøpt meg 20 billigtester  
 


storm88 skrev:
Jeg  IKM 5 November, så det vil sei at jeg hadde EL 22 Oktober. Men når tidlegest kan vi teste ? Har ikke vert borti dette før. Hadde sex 20, 21 og 23 oktober , så er vel ein muligheit ? Har kjøpt meg 20 billigtester  


Jeg er ikke proff på dette, men kan vel teste 3-4 dager før IKM vel???
 

Jeg slenger meg på her. EL er denne uka og jeg grugleder meg til å vente på ikm ca 11/11. Forrige gang måtte vi prøve 1 år før det klaffa, noe som var ekstremt slitsomt psykisk. Jeg trodde jeg kom til å ta det mer med ro denne gangen siden vi nå har verdens beste jente fra før, men nei da.. Har ikke gått på noen form for prevensjon siden forrige svangerskap uten at det har ført til uplanlagt graviditet, så selv om vi nå prøver bevisst, mistenker jeg at det kan ta tid denne gangen også : / Bør uansett nyte prøvetida. Det er tross alt moro å ha noe spennende å se fram til hver mnd (foreløpig....) = )   

Lykke til, alle sammen!

Og ja, jeg er også misunnelig på mine venninner som bare trenger å trykke på en knapp (høres det ut som i hvert fall) for å bli gravide....

 
Hali: Hvordan vet du om EL når du hadde sa denne mnd?
Jeg hadde også sa i starten av mnd, og er så usikker på når jeg skal forvente el..

Tester du, eller er du en av de som kjenner det på kroppen?
Regner du blødningen som kom ifm sa'en som mens og deretter el 10-14 dager etter dette?
 
#2: Jeg regner med at syklusen ikke er så forandra. For jeg mistet 3 dager etter forventet mens. Så da regner jeg som normalt, første blødningsdag som mens. Men jeg temper også (og som regel har jeg EL på dag 18), så jeg får se om det stemmer. Pluss at jeg pleier å kjenne når jeg har EL, og det kjennes at EL er rett rundt hjørnet. Om temperaturen er høy imorgen, da har jeg hatt EL - så vi får se. Så jeg er ikke 100% sikker om jeg får EL en gang
 
Ok, ja det hadde vært det greieste om det bare kom en el i rett tid også etter en sa så slipper man og ha sex annenhver dag i en evighet :-) Jeg får bare vente og se om det kommer en positiv test snart. Lykke til til deg og!
 
Hei!

Venter IKM rundt den 8 november.. så da er det bare å håpe at dagene går fort fremover!! Skal ta første test på bursdagen min som er neste fredag!!

Gøy å titte innom her nå i ventetiden, håper så inderlig at jeg får henge videre med dere;o)

God klem
 
Åh, jeg vil så gjerne inn her jeg også!! Jeg tar Eltest hver morgen og har jo ikm 12 nov, så satser på el denne helgen!
Hadde SA forrige mnd, men virka som det er tilbake til normalen igjen nå.

Synes denne prøvetiden er veldig lang og det er slitsomt psykisk da jeg tenker alt for mye på det i perioder.
For ikke å snakke om menstruasjoner og pms og smerter!!!! Har aldri hatt det sånn før. Guri, jeg har tidligere gått på p-piller som stoppet mens, så var jeg gravid, og så fikk jeg hormonsp. som fjernet mens. Dette er jo rake motsetning og grusomt! haha, klager fælt nå altså..
Men ja. jeg gleder meg bare såå til å bli gravid og spesielt til å slippe mensssmerter!! hoho.

Trenger noen å prate med for å få dagene til å gå fortere til ikm! :D
 
IKM 3 november... *trippe trippe trippe* litt spent! Det klaffet på 2 forsøk sist, og dette er "første forsøk" nå.... 

Tok test både i går og i dag, selv om jeg egentlig vet det ikke er vitsi spennende!! 


 


lillevirre skrev:
Åh, jeg vil så gjerne inn her jeg også!! Jeg tar Eltest hver morgen og har jo ikm 12 nov, så satser på el denne helgen!
Hadde SA forrige mnd, men virka som det er tilbake til normalen igjen nå.

Synes denne prøvetiden er veldig lang og det er slitsomt psykisk da jeg tenker alt for mye på det i perioder.
For ikke å snakke om menstruasjoner og pms og smerter!!!! Har aldri hatt det sånn før. Guri, jeg har tidligere gått på p-piller som stoppet mens, så var jeg gravid, og så fikk jeg hormonsp. som fjernet mens. Dette er jo rake motsetning og grusomt! haha, klager fælt nå altså..
Men ja. jeg gleder meg bare såå til å bli gravid og spesielt til å slippe mensssmerter!! hoho.

Trenger noen å prate med for å få dagene til å gå fortere til ikm! :D

Jeg kan relatere til mye av det du skriver, lillevirre.
Hadde selv en SA, og jeg merker at jeg er så gira denne pp - er så spent, og vil at det skal klaffe igjen. Jeg hadde EL igår, så IKM den 12. *spent*

Skulle ønske tiden gikk fort!!

 
Back
Topp