Flere som venter nr 3 eller mer?

Underfullt

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Jeg venter selv nr 3 og det kom som en overraskelse. Tenkte å få en til om flere år, men plutselig ble det visst ganske tett.

Hvordan er det for deg? Tenkte du å få så mange? Hva tenker du om svangerskapet?

Jeg kjenner at jeg ikke gidder å lese så mye i informasjonsbrosjyrer denne gangen. Og er nok litt mer bevisst på hvordan jeg vil ja det.

Jeg venter nummer 3, det var ikke planlagt, men det var ikke de to jeg har fra før heller. Men veldig velkommen selvfølgelig :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Nr 3 her også. :) Var planlagt på mange måter, men kom alikevel som en overraskelse. Har slitt med å bli gravid tidligere, men plutselig satt den som et skudd. Uten å ha prøvd noe særlig egentlig :p

Nr 3 her også, planlagt :) men flere blir det nok ikke ;)

Venter nr 3 her også det var planlagt. Minste her er 2.5år og største er 4. Så blir ganske tett mellom de.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Kor gamle/ unge er de jenter? Eg er 36, føler meg litt som "gamlemor" i klubben ;) Dette er eit godt planlagt svangerskap. Minstejenta mi er sju, så er ei stund sidan sist.

Venter nummer tre, de to jeg har fra før er 6 og 8. Selv er jeg 35, og etter masterplanen så skulle jeg ha "født ferdig" før jeg fylte 30. Men så følte jeg meg plutselig ikke så ferdig likevel ;-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Kor gamle/ unge er de jenter? Eg er 36, føler meg litt som "gamlemor" i klubben ;) Dette er eit godt planlagt svangerskap. Minstejenta mi er sju, så er ei stund sidan sist.

Jeg er 30. Men alder spiller jo ingenrolle. Vi har jo masse felles alle her inne siden vi går igjennom det samme.

29 her

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg er 25 og har fra før to gutter på 6 1/2 og 2 1/2 år :)

Jeg er 23 (blir 24) år. For meg er det en fin alder, men jeg regner med at de fleste synes sin alder er passende for seg, og det er jo supert :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Eg er 31 ( snart 32). Mine to er som sagt tidligare 3 og 5 år:)

Jeg venter femtemann. Det er ikke så mye jeg lurer på lengre, men det er fint å treffe likesinnede.

Back
Topp