Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi oi, her er det noen som kommer til å bli språkforvirraJeg er fra østlandet og han fra vestlandet
Haha, litt gøy om det hadde blitt Oslo-dialekt med skarre-ROi oi, her er det noen som kommer til å bli språkforvirra
Hehe! Her også. Jeg er oslojente, han er fra nordfjord/sogn.. Og vi bor i bergen. Spennende komboJeg er fra østlandet og han fra vestlandet
Jeg er fra østlandet og han fra vestlandet
Litt samme kombinasjon som oss, da. Synes det gjør det ekstra spennende å finne ut av hvem den lille ligner påJeg er fra Sør-Korea og min mann er typisk norsk med lyst hår og blå øyne. Og jeg er fra Oslo og han fra Bergen
Litt samme kombinasjon som oss, da. Synes det gjør det ekstra spennende å finne ut av hvem den lille ligner på
Er flere asiatiskeuropeiske barn i mannen min sin familie, og det virker som om den europeiske slekta bare ser de asiatiske trekkene, mens den asiatiske slekta synes barna ser såå europeiske ut. Jeg har også litt den følelsen, at barna våre ikke kommer til å ligne meg i det hele tatt. Kjemperart
Å, ja, og så er jo jeg opprinnelig fra det eksotiske Nord-Norge, mens mannen min er østlending..
Å herregud så søte dere er!!!
Dette med øyenfarge er jo kanskje det aller mest spennende, hos dere kan det jo bli nesten hva som helst (unntatt svarte, kanskje). De mest sannsynlige alternativene her er vel lysebrune eller grønne.. er kjempespent på om han kommer til å ha lyse eller mørke øyne som nyfødt.Her er begge norske, men han er blond med knallblå øyne, og jeg er blond med mørke brungrønne øyne Blir spennende å se hvilken øyenfarge hun får etterhvert!