Flere som var unge da de små grå dukket opp??

Fant et her om dagen[&:] er 28 så ser jo strengt tatt på meg selv som ung da[8D] Men samboeren har hatt i mange år, de har jeg fått skylda for...hihi...

var 21 eller 22år.. Yoho!!! Skylder på min daværende kjærste, han var bare en stor hodebry!!! hehe[:)]

Oj.. visste ikke at det var så mange som fikk grå hår så tidlig.. Spesielt ikke kvinner...
Her er det ingen tegn til grå hår og jeg tviler på at jeg får det de neste 20 årene heller. Pappa er over 40 og har ikke et eneste grått hår ennå, ikke mamma heller, så jeg er nok litt heldig med genene..

Sambo derimot er 24 år og begynner å få en del grå hårstrå, sdærlig på sidene, men så har han er far som var helgrå før han var 27 år da, så han har jo litt å slekte på.. MEN heller grå hår enn å miste håret[:)]

Jeg fikk mitt første grå hår for ett år siden, 35 år gammel. x-en min fikk sine første 15 år gammel!!![8|]

Å jada, tror jeg var rundt 20 - 21 da jeg fant mine to første gråe hår, og er blitt en del med årene, men mine er plassert på samme plass, så er sikker på at hadde jeg ikke farget håret, så ville jeg ha hatt ei sølvgrå stripe midt på hodet [8D]

Jeg har noen grå hår... [&:] Blir 26 i år, har vel hatt det i noen år. Men farger det jo så klart!

Ikke et eneste grått hår enda! Er 38. [;)]

tidlig... vet ikke akkurat men det var vell ved 19-20 års alder jeg innså at de var grå ja.. starter liksom i det små.. nå er jeg 24 år og må farge håret... dessverre vises det ganske godt, er slik at folk komenterer om jeg ikke har farget på en stund.... farger vell hver 1-2 mnd...

jeg har rett og slett ikke peiling, for har vel ikke hatt min naurlige farge på håret siden jeg var 14 eller noe[8D]

mine første da jeg var 15[&o]
fra jeg var 19 måtte jeg farge håret for å skjule det.. så farger håret ganske ofte ja...
jeg er ganske grå[&o] å er 24 år.....

Back
Topp