Flere som var unge da de små grå dukket opp??

Trultan

Gift med forumet
I såfall hvor ung da??

Jeg fant mitt første grå hår i alderen 19år[:'(]

Nå er 26år.. Og blir flere å flere gråe hår i det bruna håret mitt[&o]

Takk for hårfarge og få leve i trua av at jeg oser av visdom[8D]

Nope. Men en bekjent av meg har nesten helt grått hår. Han er 22.

Fant mine første da jeg var 22-23... Nå er jeg snart 30, og MÅ farge håret. De er spredt litt rundt omkring, men jeg ser de godt[&:]

Jeg var 18.......[:'(][:'(]

Gubben kaller meg for sølvreven sin[>:][>:]

Er 30 nå og takker høyere makter for hårfarve

Hva regnes som ungt? [8D] Fant de første 3 grå igår og jeg er 29 [:'(]

ORIGINAL: Azoria

Hva regnes som ungt? [8D] Fant de første 3 grå igår og jeg er 29 [:'(]

Du er ung du og[:D] Selv om jeg var 10år yngre enn deg.... Så jeg ser vel ut som en snømann i 30årene [:-]

skulle trodd det var jeg som hadde skrevet innlegget ditt Trultan [:D] Bare mine er kritthvite, ikke grå. [;)]

jepp første grå håra kom i 16-17års alderen.
er 31 år nå og over halve hodet er grått,men farger det hele tiden.

Var 15 år da jeg oppdaget mine første.
Har farget håret ca hver 3.mnd i 17 år.
Håret har ikke tatt noen skadet av det, utrolig nok.

Er grå helt fremme i håret. Ei stripe ifra tinning til tinning.
En bob med tung lugg skjuler det godt[8D]

ORIGINAL: ladylovelylux

skulle trodd det var jeg som hadde skrevet innlegget ditt Trultan [:D] Bare mine er kritthvite, ikke grå. [;)]

Hehe:) Litt frekt å si; men godt jeg ikke er den eneste...[;)][8|]

Ok.. Mine er vel og hvite.. Men jeg har vært uffattelig dum.. Napper ut alle grå hår, så jeg får flere hvite stubber som står rett opp[&:].. Kjempe fint er det akkurat ikke!! Tror vel innerst inne at dersom jeg napper dem ut enten kommer de ikke opp igjen eller kommer de ut fine igjen[8D]. Men nå hat jeg gitt opp nappinga.. Hadde blitt skallet vist jeg skulle få bort alle[8D]

ORIGINAL: Trultan

Ok.. Mine er vel og hvite.. Men jeg har vært uffattelig dum.. Napper ut alle grå hår, så jeg får flere hvite stubber som står rett opp[&:].. Kjempe fint er det akkurat ikke!! Tror vel innerst inne at dersom jeg napper dem ut enten kommer de ikke opp igjen eller kommer de ut fine igjen[8D]. Men nå hat jeg gitt opp nappinga.. Hadde blitt skallet vist jeg skulle få bort alle[8D]

Hahaha! Jeg river dem også bort... er fæl til å sitte å pille bort de i "krona". Kjenner liksom om de er grå, for er så stive og ujevne... så studerer jeg fargeskillen på dem [8D] Vel, da var min hobby avslørt [8D]

Huff ja, var vel rundt 20 når jeg oppdaget mitt første kritthvite hår i min ellers mørkebrune manke [:'(]
Nå har jeg et stort antall hårstrå som jeg napper ut siden jeg ikke farger det, merkelig nok er de bare på den ene siden av hodet..
MEN, jeg ser at alt håret mitt har begynt å bli litt "skjoldete" på en måte, så tror ikke det er så lenge igjen før jeg er temmelig grå [&:]

Hihi!! Det har også vært min hobby i en stund! Og at typen har sittet å revet ut de grå i krona bak hode. Men nå gidder han ikke lengre, napper ut halve håret mitt sier han!! Jeg har blitt den gamle grå dama mobber han meg! Men han har begynt å miste en del hår i tinninga.. Så vet ikke hva som er best jeg?[8D].

Hahaha! Jeg river dem også bort... er fæl til å sitte å pille bort de i "krona". Kjenner liksom om de er grå, for er så stive og ujevne... så studerer jeg fargeskillen på dem [8D] Vel, da var min hobby avslørt [8D]

Hihi! Gubben min har også høye viker, som jeg syns bare blir høyere og høyere [8D] Bare han ikke blir som faren. Da får han slik "klovnefrisyre" Bare hår rundt hodet liksom [:D]

Hihi!! Det har også vært min hobby i en stund! Og at typen har sittet å revet ut de grå i krona bak hode. Men nå gidder han ikke lengre, napper ut halve håret mitt sier han!! Jeg har blitt den gamle grå dama mobber han meg! Men han har begynt å miste en del hår i tinninga.. Så vet ikke hva som er best jeg?[8D].

Off ja, fannt mitt første grå da eg hadde fått mitt første barn [8|] da var eg 23 år.. Nå må eg farge håret 1 gang i mnd for at det ikke skal vise.. har blitt endel meir m åra ja [&o] OFF

Ikke jeg, men typen..
Han fikk grå hår før han var 18! Men jeg syns det er bare lekkert på menn jeg da[;)]  Han er ikke helgrå, men ganske grå på sidene..

Back
Topp