Flere som våkner lett av lyd??

Hemmeligfrøken

Forumet er livet
Desemberglede 2015
Altså.. Når vi er borte så sover hun igjennom alt av lyd. Men når vi er hjemme så våkner hun fryktelig fort. Storebror eier ikke innestemme så tvert han åpner munnen så våkner jo frøkna....

Altså.. Når vi er borte så sover hun igjennom alt av lyd. Men når vi er hjemme så våkner hun fryktelig fort. Storebror eier ikke innestemme så tvert han åpner munnen så våkner jo frøkna....
Samme her. Man skal liksom venne de til å sove i hverdagslyder, men hvordan funker det da når de fra dag 1 har vært var for lyder?

Samme her. Man skal liksom venne de til å sove i hverdagslyder, men hvordan funker det da når de fra dag 1 har vært var for lyder?

Sant! Tv-en står på på dagtid når vi er alene så er ikke at det alltid er stille heller da.. Og veldig rart at hun sover godt når det er juletrefest eller flere unger står å roper. Men her hjemme så skal det så lite til!

Sant! Tv-en står på på dagtid når vi er alene så er ikke at det alltid er stille heller da.. Og veldig rart at hun sover godt når det er juletrefest eller flere unger står å roper. Men her hjemme så skal det så lite til!
Veldig rart ja. Hjemme skvetter hun ofte til bare jeg setter fra meg tekoppen. Mens i dag på kafé sov hun til tross for fire unger på nabobordet som hadde alt annet en bordskikk og innestemme :P

Veldig rart ja. Hjemme skvetter hun ofte til bare jeg setter fra meg tekoppen. Mens i dag på kafé sov hun til tross for fire unger på nabobordet som hadde alt annet en bordskikk og innestemme :p

hehe ja sant!! Men,men... helt greit at hun er "enklere" å ha med å gjøre når vi faktisk ikke er hjemme ;)

Back
Topp