Flere som tror de føder snart?

Jeg :angelic: det er så mye som minner om siste uka av forrige svangerskap nå. Jeg er jo 38 uker i morgen så i teorien kan det skje når som helst:happy:
 
Jeg håper jeg føder neste uke :p Tror jeg i hvert fall føder i september, men foreløpig ingen tegn til fødsel :oops:
 
Ja tror det men tror ikke det pga to stk på overtid fra før av :hilarious: det skal sies at jeg har mye murringer, kynnere og en baby som har gått fra å være temmelig rolig til å bli helt vill de siste dagene :hilarious:
 
Med to tidligere fødsler i uke 36+5 og 37+0, så skal jeg innrømme at jeg tenker at det snart skjer noe. Ingen forvarsel på noen av de, kun plutselig vannavgang. Men samtidig føler jeg at han her kommer senere og er egentlig klar for å vente litt til... fryktelig spennende da!!! :woot:
 
Her gikk slimproppen i går og mye murringer i dag så fryktelig spent. Vært mye aktivitet i magen i helgen, men nå litt roligere (ikke så rart når vi begge har vært mye våkne etter murringer i natt)

Har en følelse av at nå skjer det snart, men kan jo likevel gå uker. Håper bare det ikke går på overtid. Termin er 02.10. Følger spent med på alle sammen her inne nå om dagen og håper alle har det så bra som mulig i denne ventetiden. Selv er jeg utålmodig og spent
 
Jeg tror jeg kommer til å gå maks på overtid, men jeg håper selvfølgelig på septemberbaby :dummy1:
 
Her skjer det muligens i dag... ble lagt inn forrige uke da vannet gikk. Er bare 35+3 så godt den har fått nesten en hel uke til:) Ligger heldigvis på sykehus fra før så nå har jeg bare blitt flyttet til føden. Puh... veldig spent:happy:
 
Her skjer det muligens i dag... ble lagt inn forrige uke da vannet gikk. Er bare 35+3 så godt den har fått nesten en hel uke til:) Ligger heldigvis på sykehus fra før så nå har jeg bare blitt flyttet til føden. Puh... veldig spent:happy:
Så spennende! Hjelper med hver eneste dag ekstra inni magen, men burde jo gå veldig fint når du er så langt som du er :)

masse lykke til!!
 
Her skjer det muligens i dag... ble lagt inn forrige uke da vannet gikk. Er bare 35+3 så godt den har fått nesten en hel uke til:) Ligger heldigvis på sykehus fra før så nå har jeg bare blitt flyttet til føden. Puh... veldig spent:happy:
Lykke til! ❤️
 
Her skjer det muligens i dag... ble lagt inn forrige uke da vannet gikk. Er bare 35+3 så godt den har fått nesten en hel uke til:) Ligger heldigvis på sykehus fra før så nå har jeg bare blitt flyttet til føden. Puh... veldig spent:happy:
Så spennende! Masse lykke til!:D
 
Lille gutten ble født med keisersnitt i går kveld:Heartblue
Gikk plutselig litt fort da jeg fikk feber og økte infeksjonsverdier. Han virker til å ha det fint, selv om han er født så mange uker før. Trenger litt oppfølging i starten.
 
Lille gutten ble født med keisersnitt i går kveld:Heartblue
Gikk plutselig litt fort da jeg fikk feber og økte infeksjonsverdier. Han virker til å ha det fint, selv om han er født så mange uker før. Trenger litt oppfølging i starten.
Gratulerer så mye!:)
 
Lille gutten ble født med keisersnitt i går kveld:Heartblue
Gikk plutselig litt fort da jeg fikk feber og økte infeksjonsverdier. Han virker til å ha det fint, selv om han er født så mange uker før. Trenger litt oppfølging i starten.
Gratulerer så mye:Heartblue
 
Lille gutten ble født med keisersnitt i går kveld:Heartblue
Gikk plutselig litt fort da jeg fikk feber og økte infeksjonsverdier. Han virker til å ha det fint, selv om han er født så mange uker før. Trenger litt oppfølging i starten.
Gratulerer ❤️
 
Gratulerer ❤️
 
Lille gutten ble født med keisersnitt i går kveld:Heartblue
Gikk plutselig litt fort da jeg fikk feber og økte infeksjonsverdier. Han virker til å ha det fint, selv om han er født så mange uker før. Trenger litt oppfølging i starten.
Gratulerer så mye :happy::Heartred
 
Back
Topp