Flere som tenkte slik???

Tullann

Elsker forumet
Lurer på:

Nå når jeg er singel og har 2 små barn i en alder av 27 år, ser jeg for meg at det idylliske familielivet er gått tapt.
Jeg er selv vokst opp med gifte foreldre og hadde håpet mine barn kunne oppleve det.
Jeg ser på det som en "ekte" familie, men føler nesten skyld fordi jeg tenker sånn.

Jeg vil ikke ha flere barn( og bør ikke få heller pga bekkenproblemer), hva om jeg kommer til å finne noen senere som ikke har barn? jeg er jo så ung. Det er så himla mye egenskaper og verdier jeg må se i etter en framtidig mann ( snakker om flere år fram i tid) at jeg grøsser ved tanken.

Kommer jeg til å se på meg og mine 2 barn, pluss kanskje en annen og hans barn som en trygg god familie, eller vil x'n min alltid ligge der som et savn? Et savn av trygghet!!Familie!

jeg er enebarn i tillegg, så jeg har bare min mor og far. Blir små familiesammenkomster framover isåfall. [:(]

Om du finner en ny mann så vil det bli det nye livet ditt og du vil nok ikke savne x'n på samme måte lenger.. Selv om det ikek virker sånn så møter du en du blir minst like glad i en dag og kan få det fine familielivet tilbake[:)]

Jeg tror at dette er tanker og redsel fra din side nå.
Du har en stor oppgave foran deg og det er å komme over x'n din.
Når du har klart det tror jeg du har et helt annet livsyn enn nå..

Elske er et sterkt ord, og det kommer du til å oppleve igjen. X'n din vil alltid være en del av fortiden for deg, men ikke på samme måte som nå. Det vil bli lettere og du kommer til å få det mye bedre.

Du tror det kanskje ikke, men vent å se.. [:)]

Klem!! [:)]

ORIGINAL: ~Adrianna~

Jeg tror at dette er tanker og redsel fra din side nå.
Du har en stor oppgave foran deg og det er å komme over x'n din.
Når du har klart det tror jeg du har et helt annet livsyn enn nå..

Elske er et sterkt ord, og det kommer du til å oppleve igjen. X'n din vil alltid være en del av fortiden for deg, men ikke på samme måte som nå. Det vil bli lettere og du kommer til å få det mye bedre.

Du tror det kanskje ikke, men vent å se.. [:)]

Klem!! [:)]

Signerer her...HELT sikker på at det kommer til å ordne seg tilslutt...selv om det er mørkt akkurat nå!

Så det ordner seg for alle?

Fikk helt panikk igår når noen her inne skrev at det tok 3 år... 3 år å komme over sorgen og savnet etter x'n!!! Hjelp!!

Og alle vennene man mistet da man fikk barn.. man blir utrolig alene i ettertid!

ORIGINAL: Tullann

Så det ordner seg for alle?

Fikk helt panikk igår når noen her inne skrev at det tok 3 år... 3 år å komme over sorgen og savnet etter x'n!!! Hjelp!!

Og alle vennene man mistet da man fikk barn.. man blir utrolig alene i ettertid!

Det finnes ingen fasit på det. [;)] Jeg mistet mange venner da jeg fikk barn, MEN jeg fikk enda flere nye! [:)]

Det ordner seg alltid for snille piker!! [:D] Du kommer til å gjøre bartebyen utrygg når du kommer deg ut på livet![:D]

du slo spikeren på hodet! akkurat den tankegangen der er grunnen til at jeg har store problemer med å komme over bf.

ORIGINAL: mamma*88

du slo spikeren på hodet! akkurat den tankegangen der er grunnen til at jeg har store problemer med å komme over bf.

Bra det ikke er bare meg da!

Jeg vil ha min ekte familie[:(]

ORIGINAL: Tullann

ORIGINAL: mamma*88

Bra det ikke er bare meg da!

Jeg vil ha min ekte familie[:(]

skjønner dg så godt! det skulle jo bli så fint. drømmen min var jo å få en familie. og vi var så godt i gang. og siden jeg nå har barn med han, så vil det sannsynligvis bli mine dine og våre barn opplegg om jeg skulle møte noen. det splitter så mye.

Høre ut som om du sørger mest over at familielivet har gått tapt, og ikke nødvendigvis over at selve forholdet deres er gått tapt...
Og jeg tror du har slike tanker om fremtiden nettopp fordi du ikke er klar til å takle den enda, du sørger...
Ta deg tid til å komme ovenpå.

Når du møter mannen i ditt (nye) liv, da vil nok alt falle på plass...
X'en din vil nok gjerne ligger der som et sterkt minne ifra den tiden dere var en familie, men du vil nok kunne legge det bak deg når du er klar for et nytt forhold.
En ting er sikkert, du er ikke tjent med å forhaste deg...
Finn deg selv igjen, bil trygg på deg selv og situasjonen du er i. Lær deg å takle det, og være stolt over det du har.
Du er så mye mer enn en del av en familie...

Lykke til, og vær sterk![:)][;)]

Back
Topp