Flere som tenker som meg?

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Jeg og min mann har snart tenkt å prøve. Droppet pillen fra januar. Har nå gått på folaten i snart 3 mnd. Hadde det gått på første forsøk hadde det blitt baby i slutten av desember. Jeg vil dermed vente å prøve til jeg er sikker på at jeg ikke får i desember. Er det flere som tenker som meg?
 
Vi tenker som deg. Tatt folat siden januar, har nettopp hatt tr på besøk og venter på neste. Så blir det forhåpentligvis termin i slutten av januar ;) lykke til!!
 
Tenker også slik :) må ha en tr til før vi begynner og prøve. Vil helst unngå å ha termindato 31 des :p
 
Er inne og sniker. Jeg tenkte ikke sånn. Jeg var så klar at hvilken mnd en baby kom ikke betydde noe særlig. I tillegg har jeg bursdag sent på året selv og aldri hatt problem med det. Så, i og med at vi ikke har hatt problem med det, sitter vi nå i stua med to desemberbarn... :)

Lykke til med prøving!
 
Vi tenkte også litt på at desember ikke var ideell for oss. Så vi har koset oss etter lysten uten å tenke på el og prøving. I dag kom tr, så da blir det ikke termin i desember uansett. Men jeg hadde absolutt ikke blitt skuffet om tr hadde holdt seg unna i dag..
 
Je hadde ikke hatt noe imot desember baby, men vi venter gjerne 3-4 mnd til før vi prøver aktivt. Har ei datter født i oktober, så håper på en liten vår baby denne gangen:) Men går ikke på noe prevensjon og lever som normalt, så skjer det før er det supert også:)
 
Jeg tenkte det. Men så tenkte jeg meg om :p jeg vil ha baby. Samme hvilken mnd :) håper på desember faktisk :)
 
For meg hadde det ikke spilt noen rolle, jeg ønsker meg så mye et barn til og føler jeg har venta alt for lenge allerede. Sålenge jeg klarer å bli gravid og alt står bra til, så spiller det ingen rolle når barnet er født. Men her er det gubben som ville vente til 2014 med å få et barn til og ville gjerne ha barnet tidlig på året. Så da begynner vi prøvingen i mai.. Har mistet før, så krysser fingeren for at alt går bra denne gangen. :happy093
 
Vi har nok tenkt litt som dere, så vi starter prøvingen om en 14 dagers tid slik at vi er garantert 2014 ;) Hadde vært veldig koselig med en desember-baby også, men har ei venninne som alltid har klaget slik på å ha sist på året, derfor valgte vi å heller vente en måned ekstra.. Ikke sikkert vi havner i januar-forumet, men håper på nyåret eller vår-baby 2014 <3
 
Jeg er født i helt i starten av januar, og har vært veldig fornøyd med det. Så det hadde vært kjempe fint å få en baby på nyåret, men hadde ikke sagt nei til en baby sent på året heller. :)
 
Hvis jeg blir gravid denne pp så får jeg termin mellom 1/4 januar 2014. Regner uansett med å gå over tiden, så tror ikke det blir 2013-baby på meg. Men om det nå skulle bli en desemberskatt, så var det vel meningen, tenker nå jeg ;-)
 
venter ikm i dag, hvis den ikke kommer blir det forhåpentlig vis desember barn, hvis ikke så prøver vi på januar.
mistet en liten gutt i februar og har først nå mulighet til å prøve igjen så får se hva som skjer. håper å bli gravid så fort som mulig egentli.
 
venter ikm i dag, hvis den ikke kommer blir det forhåpentlig vis desember barn, hvis ikke så prøver vi på januar.
mistet en liten gutt i februar og har først nå mulighet til å prøve igjen så får se hva som skjer. håper å bli gravid så fort som mulig egentli.
Lykke til <3
 
tok test i dag. den var positiv. blir forhåpentlig vis desember barn på oss om alt går bra. er så utroli lykkelig.og nervøs=)

Gratulerer så mye :D
 
Hehe slik tenkte vi også! Hadde termin 18 januar å tenkte at da er vi safe! Neida tutta kom i slutten av desember!
 
Håper på positiv nå, da får jeg termin 30 des, men kan fort bli Jan barn da :)))


Mamma til verdens herligste gutt på 19 mnd og prøver på nr 2 :)
 
Jeg har tenkt sånn, men etter ett år med prøving og en veldig voldsom SA, så tar jeg baby når som helst!!!
 
Back
Topp