Flere som tenker på tidlig UL?

skal på ultralyd til legen den 23.10...da er jeg 7+2....

Det har jeg også:) skal dit når jeg er 13+4 tror jeg det var :) kjekt med alt som er gratis ;P

Jeg skal på privat ultralyd når jeg er 9+1, altså om bare 2 1/2 uke :D er veldig spent, gruegleder meg. Men jeg betaler gladelig 900kr for å (forhåpentligvis) få se et bankende hjerte:) syns også det er betryggende å vite at alt er som det skal før jeg går ut og offentliggjør nyheten:)

Flangre skrev:
Jeg skal være med i studien på St. Olavs om svangerskapsforgiftning, der er det med UL. Har fått time når jeg er 11+6.

hvordan ble du med i den? tidligere sf?

Mrs Lutz skrev:

Flangre skrev:
Jeg skal være med i studien på St. Olavs om svangerskapsforgiftning, der er det med UL. Har fått time når jeg er 11+6.

hvordan ble du med i den? tidligere sf?

Jeg fikk sf i forrige svangerskap ja. Studien er for 1. gangsfødene, eller de som har hatt sf tidligere.

Har fått time til ul i morgen tidlig, pga sterke magesmerter, Så håper jeg at alt er bra og at jeg kan melde meg inn her hos dere når jeg kommer hjem i morgen. Virker som en koselig gjeng og tilbringe de neste 9 mnd med:)

tjukka_igjen skrev:
Man har vel ikke krav på det, men jeg betaler gladelig det selv! Det er vanlig prosedyre i veldig mange andre i-land å gå på tidlig UL

sier meg helt enig, jeg skal det ihvertfall:)

jeg skal 27.10, har bestilt privat ul. Jeg tenker at man må vurdere evt. fare ved ultralyd opp mot sin egen bekymring. Etter å ha hatt en ma i begynnelsen av september kjenner jeg at om dette går bra eller ikke opptar alt for mye av tankene mine...

var på tidlig ultralyd forrige gang, i uke 12! Var heeelt fantastisk! Ei lita reke som stupte kråke!  tror nok vi kommer til å gjøre det igjen.. 

i dag va eg på ultralyd 5+5...såg et lide hjerta så bankte

Helenpia skrev:
Nei jeg skal ikke på tidlig UL.
Venter heller på den ordinære i uke 18.
Kjøpte meg doppler i forrige svangerskap, og skal heller finne hjertelyden til babyen når tiden er klar for det.

Det blir visst tidlig ul like vel siden legen og jeg ikke blir enige om terminen.
Har bestilt privat ul den 11 november.

Back
Topp