Flere som tegner og maler?

Er det noen andre her som liker å tegne og male? :) Har alltid likt det siden jeg var lita, er ikke supergod, men er noe jeg liker å slappe av med i min egen lille boble noen ganger :) Ser mange strikker her, men det er jeg ikke god på.. kunne gjerne tenkt meg å lære det da, er jo så mye fint man kan lage :)

Ja, jeg elsker å tegne og male! Blir ikke så ofte maling nå for tiden, men drømmer om å male i ro og fred når jeg blir 50:p

Får utløp for det kreative ved å lage bursdagskort selv. De tilpasses mottaker, og jeg koser meg med det.:) Er ikke så enkelt å få tid til så mye mer nå.
 
Fantastisk! Inspirerende:cat: Har du lyst å sende bilde av ett på pm?
De er veldig enkle, ikke noe hokus pokus :) Men de passer fint inn i stilen vår, så de får henge :hilarious:
Kan sende bilde når barna har sovnet :)
 
De er veldig enkle, ikke noe hokus pokus :) Men de passer fint inn i stilen vår, så de får henge :hilarious:
Kan sende bilde når barna har sovnet :)

Akkurat slik jeg liker det. Hvis vi har samme definisjon av enkel, da:) Tusen takk, gleder meg:D
 
Ja, jeg elsker å tegne og male! Blir ikke så ofte maling nå for tiden, men drømmer om å male i ro og fred når jeg blir 50:p

Får utløp for det kreative ved å lage bursdagskort selv. De tilpasses mottaker, og jeg koser meg med det.:) Er ikke så enkelt å få tid til så mye mer nå.
Det høres herlig ut!

Så utrolig kreativt! Har ei venninne som lager masse fine personlige kort, det er så gøy å se hvor mye forskjellig det går an å lage :)
 
Det høres herlig ut!

Så utrolig kreativt! Har ei venninne som lager masse fine personlige kort, det er så gøy å se hvor mye forskjellig det går an å lage :)

Kortene kan bli ganske så ulike, for å si det slik. :p Kjekt med venninnen din, hun får nok utfolde seg som bare det når hun holder på:D
 
Back
Topp