Flere som tar lett til tåran?

Sugermama

Elsker forumet
Æ skrik jo for alt jo!
Å æ e ikke en sånn typisk følelses type til vanlig.

Begynte å gråte fordi æ ikje fikk opp cola flaska. Å akkurat når æ stoppa, så va det en reklame på tv som fikk mæ til å gråte!

Heeeelt håplaust!

På jobb også, da slit æ med å holde tåran tilbake:p

Føler jeg har grått nå i 2dager av alt mulig. Skulle spør mannen om vi skulle rydde litt igår, og da begynte tårene å trille... Må jo le litt oppi alle disse hormonene, så pleier å ende m at jeg midt oppi alle tårene begynner å le også blir det hele veldig absurd. Har jo hørt folk si tidligere at gravide kan grine av alt. Men at det er sånn at jeg nesten griner av å puste feil hadde jeg ikke sett for meg....

Æ gråt ikke en gang under forrige svangerskap, så det her e kjempe rart. Å absurd ja, fordi man må jo flire litt. Blir æ sint, så kommer tåran! Va ikje sånn for ei uka sia:p

Jeg blir fornærmet og sint av alt, og tar mye lettere til tårene enn noen sinne. Stakkars mannen får gjennomgå, men han kan jo også til tider være kverulant :-p

Jeg tar til tårene mye fortere nå, men tror kanskje det er litt pga at formen er så dårlig og jeg er så sliten...Håper det blir litt bedre snart! Og så lurer jeg på hvordan morgendagen blir. Da skal jeg nemlig være med sønnen min som har aller første skoledag! Snufs!

Sent from my iPhone using BV Forum

Vært utrolig følsom og tatt lett til tårene siden uke 6 ca. Spesielt når jeg var sliten i kroppen og ikke hadde sovet/hvilt nok. De siste dagene nå, så har ting vært mye bedre. Men merker jeg fort blir sjalu, små irritert og lettskremt.

Min viser null forståelse når jeg blir slik :(

♡02.03.2015♡

Min viste heller ikke så mye forståelse, og han fortsetter å provosere og krangle på ting. Det jeg pleier å si er at han burde tenke seg om, og at jeg holder på å produsere et menneske. Og det burde unnskylde iallfall 90% av utbruddene mine :-)

Kanskje du burde sette din kjære ned å ta en preik? Jeg gjorde det og nå sjekker han opp i alt på nettet og har mer forståelse for hva som foregår, og gir seg lettere :-)

Min viste heller ikke så mye forståelse, og han fortsetter å provosere og krangle på ting. Det jeg pleier å si er at han burde tenke seg om, og at jeg holder på å produsere et menneske. Og det burde unnskylde iallfall 90% av utbruddene mine :-)

Kanskje du burde sette din kjære ned å ta en preik? Jeg gjorde det og nå sjekker han opp i alt på nettet og har mer forståelse for hva som foregår, og gir seg lettere :-)
Prøvd å si ifra. Ess vi overlever, håper jeg :p

♡02.03.2015♡

Satt og så filmen "Noah" igår.. og på slutten hiksta jeg så gæli at jeg nesten mistet pusten.
Men var en sterk scene i filmen da.. hadde nok grint uansett.

Men det skal sies.. etter forrige graviditet så blei jeg veldig forandret på det området der. Man er mer følsom når man er gravid, men jeg har vært ihvertfall dobbelt så følsom nå i etterkant enn det jeg var før jeg ble gravid i første omgang.
Så det er bare å forberede seg p åfeler tårevåte kvelder.

Jeg liker det faktisk litt da. Liker å ha bedre kontakt med følelsene mine :) :)

Jeg griner av alt nesten... Gråt under friidrett da nederland skulle på podiet å få gullmedalje :P fordi jeg satte meg inn i hennes situasjon :P omg :P

*første spire i månedskifte februar/mars*

Back
Topp