Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg syr Har planer om å sy en del bukser og myke kjoler til jentene, samt applikere forbokstavene deres på ferdigkjøpte bodyer. Tenker da å bruke samme stoff som i buksene og kjolene slik at det blir sett. Lettere for mannen å finne ting som passer sammen. Og med forbokstavene på bodyene blir det lettere for andre enn oss å skille dem fra hverandre. Ikke alltid like lett med eneggede
Har tenkt til å sy litt ja, men må bare finne noe stoff og oppskrifter har sydd meg et babynest foreløpig, også har jeg planer om å sy vognpose etterhvert
Jeg syr. Har eget firma og har drevet salg av barneklær, men hatt et opphold det siste året.
Men håper jeg får tid til å lage en liten garderobe. Og babynest.
Elsker å sy. Men av erfaring fra sist gang jeg gikk gravid, det er bare å komme i gang. De siste mnd. kan det bli slitsomt, for det blir en del jobbing på gulvet
Jeg er absolutt ikke flink til å sy, men har akkurat bedt svigermor ta med symaskinen fra hytten så jeg kan prøve meg litt tenkte å prøve på bilstolteppe i første omgang