Flere som syns det begynner å bli tungt?

Ikke så veldig tung, men stor og litt i veien har den begynt å bli.. :-)

Jeg synes også det. Skal gjøre øvelser for ryggen min som innebærer å skyte bekkenet frem, det begynner å bli veldig tungt og nesten umulig pga magen. Merker også at det er mye tyngre å røyse seg opp.

Jeg synes også det. Skal gjøre øvelser for ryggen min som innebærer å skyte bekkenet frem, det begynner å bli veldig tungt og nesten umulig pga magen. Merker også at det er mye tyngre å røyse seg opp.
Det er det jeg også merker! Slitsomt altså! Og i tillegg skal man liksom bli enda større... Og gå sånn 3 mnd til !? Hmm... Ja, lurt å gjøre noen ryggøvelser ja siden korsryggen begynner å krangle mer nå..

JA!!! veldig tungt.. Jeg aner ikke hvordan dette skal gå. Magen er stor,tung og hard!! Kjennes ut som om jeg er stappmett 70% av tia!! Å der er "bare" tre måneder igjen :)

Jeg syns det har vært litt tungt i to uker allerede... Jeg er 26+2. Alle sier jeg har så liten mage, men jeg er sikker på at den er større enn da jeg var gravid med første på samme tid.

Men ja, magen skal bli MYE større. Hjelpes. Den er mye i veien allerede, men den er en velsignelse når en slipper å prøve å holde inn magen etter å ha spist én porsjon middag for mye. :P

Ja! Kanskje ikke så rart når sf-målet er på 34 og det er to inni der. Lurer seriøst på hvordan jeg skal klare å være oppegående tre måneder til....

Ja lurer også på hvordan de neste 4 mnd for min del skal gå. Fikk spørsmål på butikken her om dagen om jeg hadde termin snart... Begynte bare å le og sa "nei, ikke før i april". 5 mnd gravid og ser klekkeklar ut.

I tillegg til å føle meg tung, føler jeg meg konstant anpusten... Blir helt andpusten av å synge til guttungen på kvelden:p

Back
Topp