Flere som synes klær er ubehagelig?

Rosa3

Gift med forumet
ALT strammer over magen.. Ikke spesielt oppblåst, men synes alt som er borti magen gir ubehag.. Strikken i joggebuksene, verdens deiligste heldress med slapp strikk i midjen osv...
Nå er jeg også veldig vár om dagen, på vondter i magen da... :p
 
Ja! Jeg synes mine bukser er blitt for stramme! Men jeg har mye luft også da. Men på jobb må jeg gå med både glidelås og knappen åpen, haha! :)
 
Last edited:
Ja! Jeg synes mine bukser er blitt for stramme! Men jeg har også mye luft! Men jeg har mye luft også da. Men på jobb må jeg gå med både glidelås og knappen åpen, haha! :)
Ja jeans går ikke her!
Klarer å lukke de, men er jo såååå ubehagelig!! Hehe!! :p
 
Ja!! Alle bukser er vonde! Best å gå med skjørt eller kjole.
 
Jeg har allerede kjøpt ei graviddongeribukse :)) Den er SÅ god. Anbefaler dere å bare kjøpe en, de trenger ikke å være så dyre heller. Min kosta 400 på H&M. Så kan man se litt stilig ut og samtidig slippe magen fri, hihi!
 
Jeg har allerede kjøpt ei graviddongeribukse :)) Den er SÅ god. Anbefaler dere å bare kjøpe en, de trenger ikke å være så dyre heller. Min kosta 400 på H&M. Så kan man se litt stilig ut og samtidig slippe magen fri, hihi!
Det skal jeg å når jeg kommer litt lenger.. (Iallefall har sett at det er et hjerte som banker..) :)
 
Hos meg er det ikke fordi det strammer, men generelt å ha noe over magen. BH må også av med engang jeg kommer inn døra. Føler jeg blir kvalm av å ha noe rundt brystet :p
 
Sånn har jeg det også! Jeg fant ut at jeg var gravid i dag, så jeg har ikke skjønt bæret. Men nå gir det jo mening ;) orker ikke gå i annet enn kjole. Tilogmed treningstights er ubehagelig.
 
Det er grusom med jeans og andre bukser. Og dessverre ikke lov med skjørt på jobb.
 
What? Ikke lange heller? Hva jobber du med? :)


Jobber i interiørbutikk og krav om å gå i svarte jeans og trøye med butikkens logo. Lange skjørt og klatring i stiger er ikke å anbefale. :p og sjef er redd korte skjørt Ser "billig" ut på jobb. Orker ikke ta opp kampen før etter uke 12.
 
Jobber i interiørbutikk og krav om å gå i svarte jeans og trøye med butikkens logo. Lange skjørt og klatring i stiger er ikke å anbefale. :p og sjef er redd korte skjørt Ser "billig" ut på jobb. Orker ikke ta opp kampen før etter uke 12.
De selger sorte gravidbukser på H&M. Ville heller investert i ei sånn enn å gå I mange uker og føle ubehag!
 
Back
Topp