Flere som synes det er vanskelig å få mage/legge på seg

Det er på en måte godt å høre at det er flere som føler på det jeg føler, samtidig som det er kjedelig også... Men jeg vil tro vi tenker mer over det selv, enn hva sndre gjør. Men du som har vært gravid før, selv om kroppen føltes annerledes da. Hvordan føltes når magen kom ordentlig? Føles kanskje litt bedre og mer stas da? :)
Ja nå gravidmagen har kommet har jeg følt meg stolt over å magen, og brukt klær som fremhever kula og følt meg veldig flott frem til siste ukene. Siste ukene var jeg så full av vann i hele kroppen så følte meg tung og sliten. Det ble heldigvis raskt bedre etter fødsel
 
Ja, jeg tror nok du har rett der. Har det vært sånn hos deg i tidligere graviditeter, at når man får mer gravidmage så hjelper det på? :) hehe..ser for meg man føler seg rimelig tung og utilpass mot slutten..

Ja, jeg syntes iallfall det var veldig stas å gå med kjoler og knyting over magen som viste den fram. Følte meg stort sett bare fin da :)
 
Ja, gleder meg til gravidklærene sitter mer fint:) jeg er på jakt etter noen hverdagskjoler/genserkjoler som jeg kan gå i utover høsten. Mye mer behagelig det enn bukser. Husker jeg brukte mye av det sist, men har jo ikke tatt vare på noen av kjolene og er noen kilo større denne gangen:nailbiting: Har du kjøpt noen genserkjoler i det siste? Eller vet du om en butikk som har litt utvalg?

Hehe, typisk det... jeg kjøpte en på Vila for et parbuker siden, og kommer til å kjøpe i flere farger også! Mener å ha sett at de har på hm, kappahl, lindex, floyd...men har ikke sjekket de ut. Veldig fornøyd med den jeg kjøpte på Vila. Veldig stretchy og plass til en voksende mage. Kjøpte også i en str større (XL istedenfor L) så har jeg litt ekstra å gå på. Følte forsåvidt også de var store i str. Bruker som regel XL til vanlig :)
 
Hehe, typisk det... jeg kjøpte en på Vila for et parbuker siden, og kommer til å kjøpe i flere farger også! Mener å ha sett at de har på hm, kappahl, lindex, floyd...men har ikke sjekket de ut. Veldig fornøyd med den jeg kjøpte på Vila. Veldig stretchy og plass til en voksende mage. Kjøpte også i en str større (XL istedenfor L) så har jeg litt ekstra å gå på. Følte forsåvidt også de var store i str. Bruker som regel XL til vanlig :)
Tusen takk for tips, skal sjekke det ut:happy:
 
Så koselig med litt mer kulemage! Føler di det hjalp litt på selvfølelsen? Tenker det tar sikkert litt tid for hodet å omstille seg også. Er jo mye som skjer og kroppen forandre seg! :)

Hjalp nok litt ja :love2 med de riktige klærne så ser jeg gravid ut iallefall :joyful:
 
I de andre ti svangerskapene har jeg elsket å få tidlig mage og vært så stolt. Nå er det tredje gang og jeg hadde litt heng igjen fra sist, og jeg kan virkelig ikke fordra det. Pga henget ser jeg ikke gravid ut og jeg er nå i en periode hvor jeg misliker kroppen.
Jeg ser gravid og med god kule når jeg har på strømpebukse som holder heng i spenn. Men er vel ingen håp om stor fin gravidmage uten dette henget.
 
Jeg har i all tid hatt et kjempedårlig selvbilde, og dette går spesielt på magen. Har alltid hatt store kroppskomplekser.. synes det har gått fint rundt de følelsene på magen så langt, men i dag da jeg våkna følte jeg meg sikkelig «blubbete». Magen bula over trusa og valkene var liksom ekstra tydelig. Satser på at det blir bedre når magen blir mer «gravid».
 
Jeg har i all tid hatt et kjempedårlig selvbilde, og dette går spesielt på magen. Har alltid hatt store kroppskomplekser.. synes det har gått fint rundt de følelsene på magen så langt, men i dag da jeg våkna følte jeg meg sikkelig «blubbete». Magen bula over trusa og valkene var liksom ekstra tydelig. Satser på at det blir bedre når magen blir mer «gravid».

Sender et hjerte til deg. Du ser helt sikkert flott ut. Jeg følte meg slik da jeg tok på meg en ulltights med strikk i livet, helt grusomt. Store kjoler redder meg foreløpig :)
 
Back
Topp