Flere som synes d er greit om fødselen drøyer litt til?

gogutten

Forelsket i forumet
J har termin på torsdag, men kan godt tenke meg å vente en stund til.. Koser meg fortsatt med magen og er liksom ikke helt klar enda..
J gleder meg enormt til å se minimini naturligvis - men har lyst å være gravid en liten stund til.

Ser d er mange som er lei, så ville bare høre om d er andre som meg, som vil vente litt til..?

Altså, jeg har ikke hatt en dårlig graviditet, men alle de som sier de savner gravidmagen og sparkene etterpå..? Nei det skjønner jeg ikke. Det kan være man blir klokere når magen er vekk da. Selv om jeg har hatt en god graviditet er det ikke noe jeg syntes er spesielt morsomt. Så med andre ord - jeg vil gjerne føde og komme videre i prosessen :P

Altså, jeg har ikke hatt en dårlig graviditet, men alle de som sier de savner gravidmagen og sparkene etterpå..? Nei det skjønner jeg ikke. Det kan være man blir klokere når magen er vekk da. Selv om jeg har hatt en god graviditet er det ikke noe jeg syntes er spesielt morsomt. Så med andre ord - jeg vil gjerne føde og komme videre i prosessen :P
Savner den ikke :p

Jeg har det ikke så ille fysisk, og syntes sparkene er magiske fortsatt. Problemet mitt er fødselsangst, så blir koko av å vente på den. Liker ikke å ikke ha kontroll på når det skal skje.

Ja, jeg er tålmodig. Termin på mandag :)

Skulle så gjerne ønske jeg var like tålmodig, men nei.... Jeg vil ha baby ut nååå!!!

Jeg syns det er flott hvis lille i magen holder seg inne i allefall til termin 28.3. Har fortsatt mye å ordne hjemme før babyen kommer og føler jeg ikke har hatt nok tid til å nyte svangerskapet som mest sannsynlig er mitt siste, så ønsker noen dager til med magen og bevegelse.

Jeg tenkte at han kunne holde seg til termin pga flytting og mye som skulle gjøres.flyttet inn 15. Var ferdig 24. Og 25 kom småen men da var det helt greit

Altså, jeg har ikke hatt en dårlig graviditet, men alle de som sier de savner gravidmagen og sparkene etterpå..? Nei det skjønner jeg ikke. Det kan være man blir klokere når magen er vekk da. Selv om jeg har hatt en god graviditet er det ikke noe jeg syntes er spesielt morsomt. Så med andre ord - jeg vil gjerne føde og komme videre i prosessen :p

Jeg savnet det ikke på mange mnd, men når jenta var 6 - 7 mnd og jeg bladde igjennom bilder fra gravid albumet mitt så kjente jeg at dette savnet jeg! Regner med jeg kommer til å savne det igjen når jeg har fått fødsel og barsel på god avstand igjen =)

Er litt todelt.. store deler av dagen tenker jeg at vil gå helt ut tiden. ( 30 mars )
Mens andre deler av dagen vil jeg ha det overstått, er så mange som har fått rundt meg. Og ser de har kommet seg på bena igjen og er ute og triller og nyter tilværelsen.

Hadde kolikk barn sist så det er det jeg forventer meg denne gangen også. Så har ikke dårlig tid :D

Med litt godvilje kan jeg vel si at jeg og er litt todelt. Det blir så utrolig travelt for meg når han kommer og jeg prøver å nyte de siste dagene som tobarnsmor til litt større barn som også krever sitt, men på en helt annen måte enn små barn. Jeg må prøve å nyte avslapping og egentid mens jeg kan. Nå har jeg tross alt tiden mellom 8-16 for meg selv som jeg kan bruke som jeg vil. Når babyen kommer blir det full rulle hele døgnet og fra 2 ukers alder faller alt ansvaret på meg, i ukedagene i hvert fall! Så alt jeg ønsker å få gjort, har jeg mulighet til å gjøre nå.

Men samtidig begynner lengselen å bli stor. Jeg er sliten og lei av hverdagen sånn som den er nå og jeg er nok ganske utålmodig og. Dette er sannsynligvis siste gang og jeg vet jeg kommer til å savne både magen, sparkene, nysgjerrigheten, forventningene og ikke minst spenningen ved denne magiske ventetiden! Åh, jeg synes det er såå trist at det snart er over! Samtidig som jeg er utålmodig og lei :P

altså, jeg har ikke termin før om 10 dager... Er ikke klar for at han kommer i måren liksom :P Men over helgen så må han bare finne veien ut! For JEG er lei gravid.. men d er pga vondter å slikt. Og vet jo at han kommer om 12 dager max likevel, så ser jo enden... :P

Jeg savnet det ikke på mange mnd, men når jenta var 6 - 7 mnd og jeg bladde igjennom bilder fra gravid albumet mitt så kjente jeg at dette savnet jeg! Regner med jeg kommer til å savne det igjen når jeg har fått fødsel og barsel på god avstand igjen =)
Ja, det er kanskje det som trengs. Nå har jeg denne magen langt oppi halsen (både billedlig og bokstavelig talt)! :P

Back
Topp