Flere som synes babyen har blitt roligere de siste ukene?

~MineSøteSmå~

Har ei prinsesse på 2,venter en prins i april 15<3
Aprilbarna`15
Lillebror har vært veldig aktiv lenge, men synes han har blitt veldig mye mindre aktiv nå. Er 37 fullgåtte uker idag. Kjenner fremdeles noe romstering og hikking, men ikke i nærheten av slik det har vært. Vet jo at det blir trangere på slutten og mini er visst ikke så mini (estimert til 4,2 kilo) så vil kanskje tro at han har litt liten plass nå.. Synes bare det er så ubehagelig med en sånn endring nesten over natten..
Flere som opplever det slik?

Det er det samme hos meg. Kjenner liv hver dag, men ikke like mye eller like sterkt som tidligere. Det ble vel endring ca rundt u37. Jeg er ikke så bekymret siden jeg kjenner liv hver dag, for som du sier blir det jo trangere. Har også hørt at noen babyer blir roligere når det nærmer seg fødsel;)

Ja, mer små bevegelser, dult og dytt utover dagen og en perioden på kvelden med vill samba :D
Før så var det party "all day(and night) long"

Idag har han vært mindre aktiv - mulig fordi jrg er syk (?)

Her er det tydelig at det er soveperioder og aktiveperioder no. Før var det spark gjennom heile dagen omtrent. Men det hender eg blir urolig for at ho er då rolig, men når eg dytter på ho eller drikker no søtt så blir det litt liv så då kan eg puste ut igjen ;)

Back
Topp