Flere som stadig må avkjøle føttene?

Hedvig

Flowerpower
Jeg er stadig så varm på føttene at jeg må avkjøle dem foran vifta eller i kaldt vann. Og jeg har enda flere uker igjen av første trimester. Hvordan skal dette gå da...

Er dessverre plaget med dette til vanlig.. Oppdaga på ferie i Tyrkia nå i år, at føttene ikke blir såååå varme hvis jeg drikker nok vann.. Glad for den oppdagelsen, synd det tok maaaange år.. Så prøv det! Selvfølgelig er det mer blod i omløp nå, samt andre ting som spiller inn, så kan ikke garantere at det hjelper for deg.. Har dessverre ingen andre forslag, har prøvd alt fra kremer, bøtte med vann, massere føttene osv osv osv. Men drikke masse vann hjalp altså for meg.. (tissatrengt,ja..)

Sent from my SM-C105 using BV Forum mobile app

Jeg har det heldigvis ikke til vanlig. Tenkte å prøve akupunktur også, har et par andre ting jeg vil behandle i samme slengen så. Men skal prøve drikketipset også.

Jeg har også altfor varme føtter til tider. Har funnet ut at det hjelper litt å legge en fuktig og kjølig vaskeklut på.

Sent from my GT-I9195 using BV Forum mobile app

Jeg har helt annet problem - føttene mine er kalde. Ute i varmen nå - er normal temperatur, men inne må jeg ha sokker på meg :) :) :) Har veldig lavt blodtrykk

Bør ikke bruke akupunktur no særlig før en er 15-16 uker.... Sånn obs obs

Sent from my iPad using BV Forum

Har alltid slitt med det problemet. Fikk et tips om å bruke varmepose og fylle i kaldt vann og legge beina oppå. Det funker kjempe bra

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Bør ikke bruke akupunktur no særlig før en er 15-16 uker.... Sånn obs obs

Sent from my iPad using BV Forum
Joda, det er egen behandling for kvalmen i starten av svangerskapet.

Først i dag fikk jeg erfare varme føtter. Har vanligvis kalde føtter. Det føles som om underside av føttene er i brann! Ikke så veldig behagelig :-/

-iPhone appen-

JAAAA de brenner opp. Sitter med beina i kaldt vann så ofte jeg kan

Var deilig å gå litt i der kjølige gresset på plena :D

-iPhone appen-

Back
Topp