flere som sprayer ?

# one million #

Glad i forumet
Begynnte med synarela spray idag. 3 ganger daglig! Noen som har fådd bivirkninger? Følt meg trøtt i hele dag.. sliter med å gidde og gjøre noe :p

Noen som begynnte med folat første spraydag?? :)

Har sprayet i 4 uker i morgen. Trøtt og ingen overskudd, kvisetryne, og ikke minst hetetokter. Begynte på folat første spraydag

---------------------------
Bruker mobilen nå :)

Sprayet i snart 3 uker. Merker ingenting. Nesten så jeg begynner å lure på om jeg får i meg nok;)

Har tatt folsyre i snart 6 uker.

Ble forresten tett i nesa de første 4 dagene jeg sprayet, men så gikk det over.

Da skal jeg begynne med folat med en gang :) trøtt og nesten ingen overskudd...men må bare stå han av :) gruer meg messt til å begynne med sprøyte 30 okt :/ hater sprøyter jeg.

Da skal jeg begynne med folat med en gang :) trøtt og nesten ingen overskudd...men må bare stå han av :) gruer meg messt til å begynne med sprøyte 30 okt :/ hater sprøyter jeg.

da kan jeg fortelle deg noe gledelig. jeg grudde meg skikkelig. egentlig var planen at mannen skulle stikke meg (har helsefaglig utdanning), fordi jeg hater sprøyter og tanken på å stikke meg selv gjorde meg livredd. men så må han på kurs nå midt i stikkeperioden og da ville jeg ikke plutselig sitte alene med det. så gjorde det selv fra dag en. jeg satt lenge før jeg turte å stikke den inn, skalv og grudde meg. men så bare gjorde jeg det og følte meg teit som grudde meg sånn. for det der kjentes omtrent ikke i det hele tatt. myggstikk synes jeg er verre. av 7 kvelder var det en som var vondt, så da traff jeg vel en åre eller noe. eller har det gått helt fint :) fettlaget isolerer :p

Hehe :) ja håper det går greit selv om jeg gruer meg :p

Back
Topp