Flere som spiser mer i slutten

Nei fy fader, det er et under at jeg ikke pådro meg svangerskapsdepresjon med både hyperemesis og flere timer unna familie og venner :nailbiting:
Haha ja, det er jo gjerne sånn! Er ikke i utgangspunktet veldig glad i salami feks. Utenom på rista brød eller nybakt brød/rundstykker :hilarious: man vil ha det man ikke kan få :hilarious:

Åh, du spiser sånne spesielle oster sikkert du da? Jeg ELSKER ritzkjeks med urte/krydderost:angelic:❤️❤️❤️❤️❤️
Jaaa liker et godt utvalg av oster ja:happy: men ikke de særeste typene. Blir himmelsk nprman kan spise hva man vil igjen!
 
Jaaa liker et godt utvalg av oster ja:happy: men ikke de særeste typene. Blir himmelsk nprman kan spise hva man vil igjen!

Jeg syns typ brie er blant de særeste, så du kan jo bare tenke det hvor enkelt vi gjør det med ost og kjeks her :hilarious::hilarious: jaa enig! For min del kommer jeg til å være forsiktig med sterk mat da, for storesøster var KJEMPE sensitiv på det. Husker jeg spiste taco bare og ho fikk DEN reaksjonen :nailbiting: ikke noe gøy! Hjalp liksom ikke å tilby puppen da :hilarious:
 
har litt bedre matlyst nå- men samtidig har jeg ikke lyst på noen ting haha!
eneste som alltid frister er cheese plain fra mc donalds... huff haha
 
I går natt måtte eg stå opp to ganga for å eta...:woot: no er det ein times tid sia frukost og eG er svulten igjen.. :wideyed:baby legger vel på seg ca 200g desse siste veken så skjønna at energien blir vekke...meeeen hallo liksom:wacky:
 
Rart med det, noe kan nesten spiser heletiden og noen ikke. Ja jeg spiser mye nå i slutten, mye frukt,grønt og brødskiver med ost og syltetøy som har blitt favoritten nå..
 
Back
Topp