M
Moderator Kristin
Guest
Kjenner det igjen, er helt forferdelig
Men er ikke så lenge igjen, selv om det føles som en evighet
Men er ikke så lenge igjen, selv om det føles som en evighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sover skikkelig dårlig om nettene selv, som nå, da jeg våkner lett av at jeg får vondt i hoftene når jeg har ligget en liten stund på denne ene eller andre siden. Eller at jeg må på do, eller at minstejenta kommer inn og vil sove med mamma
Har ikke ork til å legge ho tilbake i egen seng heller, så da blir det jo dårlig søvn uanz. I tillegg har jeg fått et snev av influensaen med sår hals og forkjølelse, noe som heller ikke hjelper på søvnen...
Å nei... det er så slitsomt! Føler veldig med deg. Er gudskjelov ferdig med forkjølelsen nå, men minste jenta har nå vært igjennom spysjuken og har i tillegg fått mellomørebetennelse Så ho har måtte vært hjemme noen dager, noe som sef går ut over min hviletid. Samboeren jobber skift, så han har endten vært på jobb eller sovet på morgenen nå ho har våknet.blæh, nå ble det sår hals, tett hode og rennende nese her også. Håper virkelig ikke fødselen begynner før dette går over Håper du har blitt frisk igjen!
Å nei!!! God bedringJeg jinxet det svaret i går gitt Har fått omgangssyken med både rennemage og oppkast Og så får jeg en del kynnere som følge av den urolige magen i tillegg... så ubehagelig!
Takk! Det gikk utrolig nok over samme dag, så i dag er jeg kun litt sliten men ellers oppgegående Merkelig magevirus..,Å nei!!! God bedring
Har du fått det mageviruset oxo?Oh yes..
Nei, heldigvis ikke noe magevirus her. Bare halsbrann og generelt vanskelig å sove godt gjennom natta! Rare drømmer, sparking i magen, svetting ++Har du fått det mageviruset oxo?
Uff ja, den halsbrannen kommer oftere gjennom dagene nå her oxo. Men novaluzid hjelper på flekken her, så kjører på med det Mye sparking her oxo, i skrivende stund faktisk Våknet selv av at jeg var varm i natt, men det var pga føling da. Ble da mer nervøs da jeg ikke kjente liv i magen og lå en stund og kjente etter og rista på magen for å få respons, men ingenting Ble til slutt så trøtt at jeg sovnet igjen allikevel og da jeg våknet, kjente jeg gudskjelov bevegelser igjenNei, heldigvis ikke noe magevirus her. Bare halsbrann og generelt vanskelig å sove godt gjennom natta! Rare drømmer, sparking i magen, svetting ++