Flere som sover dårlig??

Bruker78bo

Drømmeromnummer3 <3
Nå har jeg virkelig kommet inn i en ond spiral der jeg sover 3-5timer om natta. Holder på å miste tålmodigheten Flere som har der slik? Våkner av en filleting som at jeg må på do eller snu meg, og klarer ikke å sovne igjen. Blir liggende å føle på alt mulig rart, tenke på diverse jobbsaker, og frustrere meg over at jeg ikke klarer å sovne igjen. Gleder meg så syyyykt til å kunne sove på mage eller rygg igjen! Dette ble et stakkars meg-innlegg. Drøye timen nå, så ringer klokka og det er tid for å stå opp og gå på jobb

Nå har jeg virkelig kommet inn i en ond spiral der jeg sover 3-5timer om natta. Holder på å miste tålmodigheten Flere som har der slik? Våkner av en filleting som at jeg må på do eller snu meg, og klarer ikke å sovne igjen. Blir liggende å føle på alt mulig rart, tenke på diverse jobbsaker, og frustrere meg over at jeg ikke klarer å sovne igjen. Gleder meg så syyyykt til å kunne sove på mage eller rygg igjen! Dette ble et stakkars meg-innlegg. Drøye timen nå, så ringer klokka og det er tid for å stå opp og gå på jobb

Er i uke 35 forresten.

Har det helt likt! Siste 2mndene har jeg stort sett fårr mellom 3-5t søvn om natta og 1t søvn midt på dagen. Føler meg som tidenes vrak:dead:

Hatt det slik i mange mnd nå. Pga bekkenløsningen. Nå er det hakket værre for jeg nå opp 3 ganger på do også. Savner en god natts søvn nå :)

Sover dårlig ja... I flere uker nå! Tror det er kroppens måte å forberede seg til den lille kommer, både med at man sover utrolig lett-slik at man ikke skal sove selv om babyen gråter osv, og at man venner seg til lite søvn. :happy:

Sover minimalt ja. Og i natt bråvåkna jeg av de sykeste smertene jeg har hatt noen gang i hele mitt liv. Lysken på vestre side. Det er det værste jeg har kjent, bygde seg opp og mistet helt kontrollen en liten stund der. Slapp så taket litt før det bygde seg opp igjen. Var så vondt at jeg nesten kastet opp, lå å skrek av smerte.. Noen som har opplevd det samme? Googla litt og noen andre hadde hatt noe lignende, og sa det ikke kunne sammenlignes engang med vaginal fødsel.. ille!

Jeg sover som en stein, må ikke opp på do engang. Bare uke 31 da.

Har gjennom flere mnd sovet skikkelig dårlig, et par timer på natten og kanskje en time på formiddagen. Er nå i ule 33, og har de siste dagene endelig fått sove litt bedre, gjerne 6-7 timer. Da er det selvsagt et par-tre ganger opp på do, og av og til opp å gå litt pga kramper i leggene. Da sovner jeg heller ikke på dagen.

Sover som en stein:)
Men med nr 2 så så jeg i gravidboka at jeg sov veldig dårlig på denne tiden , rundt uke 33-34 .
Nå er jeg 35 og sovet godt hele veien. Håper det varer.

Sover også veldig lett, våkner og må på do i hvert fall 2 ganger i løpet av natta. Ligger lenge og venter på å sovne igjen etter å ha vært oppe. 31+0 :rolleyes:

Sover dårlig, sover lite... håper det blir bedre etterhvert:)

Ja, vi er flere! Våkner, må tisse, og blir ganske ofte liggende våken en god stund - alt fra en halvtime til over 2 timer.. sovner gjerne en time eller to før jeg skal stå opp igjen, og da kunne jeg sikkert sovet lenger..
Selv de nettene jeg ikke har hatt lengre våkeperioder, sier Sleep Cycle-appen at jeg har hatt flere perioder med dårligere søvnkvalitet.
Ikke rart jeg vil sove etter middag..

Er heldigvis 20 % sykemeldt nå, så da kan jeg dra litt senere på jobb med god samvittighet.

Ja! Sover veldig dårlig. Er oppe på do x antall ganger, er plaget med halsbrann, er tørst og finner ikke behagelig liggestilling.

Nå har jeg også fått en sykemelding, blir bare helt tussete av ikke å sove. Det gjør vondt i underlivet når jeg skal snu meg i senga, type ømt. Er ikke vondt når jeg ligger stille. Andre som har det slik?

Nå har jeg også fått en sykemelding, blir bare helt tussete av ikke å sove. Det gjør vondt i underlivet når jeg skal snu meg i senga, type ømt. Er ikke vondt når jeg ligger stille. Andre som har det slik?

Jepp! Vet ikke hva det kommer av

Sover skikkelig dårlig om nettene selv, som nå, da jeg våkner lett av at jeg får vondt i hoftene når jeg har ligget en liten stund på denne ene eller andre siden. Eller at jeg må på do, eller at minstejenta kommer inn og vil sove med mamma ❤️
Har ikke ork til å legge ho tilbake i egen seng heller, så da blir det jo dårlig søvn uanz. I tillegg har jeg fått et snev av influensaen med sår hals og forkjølelse, noe som heller ikke hjelper på søvnen... :hungover:

Sliter også veldig med søvn. Sover sjelden lenge sammenhengende. Våkner hver gang jeg må snu meg og er oppe på do utallige ganger. Så ligger jeg der og glor i minst en time før jeg slokner igjen. Savner de dagene jeg kunne ta helt av med 10-12 timer sammenhengende:smiley-angry017 Men det er vel en mening med dette og :happy090

Back
Topp