Flere som sover dårlig?

Alle gode ting er 3!

Forelsket i forumet
Våkner maaange ganger hver natt, drømmer mye rart og kroppen tror jeg må stå opp kl 04. Sovner igjen, men slitsomt når man er vant til et godt sovehjerte.
Flere som holder på sånn? :/

Jupp! Sover veldig dårlig. Jeg ble hjemme fra jobb i dag fordi jeg nesten ikke har sovet. Hodet klarer ikke tenke engang. Unødvendig å presse kroppen sin.

Jeg sover dårlig til vanlig,så har ikke gått til at det er blitt verre... Eneste jeg kjenner på er at jeg er mye trøttere enn vanlig...

Jeg også sover veldig dårlig! Våknet 02.30, og har bare sovet til og fra siden dette. Kl 0500 ga jeg opp! Blir jo helt forstyrra!! Er ikke så trett på morgenen, men blir et levende spøkelse på formiddagen!! Slitsomt, altså

Jepp, sover lett og drømmer masse. Føler meg som ei oppvridd skurefille når jeg våkner om morran. Håper ikke dette er noe som kommer til å vare hele svangerskapet. Kan ikke huske at det var sånn sist....

Ja! Sover kjempe dårlig. Våkner alltid 5-6 og i dag våknet jeg kl 4:( sover veldig urolig og våkner hele tiden! I natt våknet jeg av sambo som snorka, og da dytta jeg til han og sa navnet hans og da ba han om unnskyldning:p men stakkars, kan jo ikke noe for det da :joyful:

Men legger meg tidligere nå, siden jeg nå er våken så tidlig så blir jeg ødelagt utover dagen!

Samme her! Våkner flere ganger av merkelige drømmer, dobesøk og en helt forferdelig tett nese :(

Ja jeg sover også kjempedårlig for tiden :( Jeg våkner mye lettere om nettene og sover urolig. Selv om jeg har sovet "godt" en natt så er jeg fremdeles helt utslitt når jeg våkner....

Ja, sover dårlig om dagen jeg også.. Drømmer veldig mye rart og våkner for å gå på do.. Også har jeg alltid pleid å sove på magen, men det er ikke så behagelig lenger og ingen andre stillinger er gode heller :confused:

Sover så dårlig at jeg er helt utslitt :(

Ja veldig dårlig kvalitet. Våkner flere ganger om natten og drømmer mye rart. Våkner opp tidlig også slik som flere av dere :( er helt zombie på jobb. Er trøtt når jeg jobber kveld og. Er skikkelig kveldstrøttnog vil bare sove.

Ja veldig dårlig kvalitet. Våkner flere ganger om natten og drømmer mye rart. Våkner opp tidlig også slik som flere av dere :( er helt zombie på jobb. Er trøtt når jeg jobber kveld og. Er skikkelig kveldstrøttnog vil bare sove.

Akkuratt det samme her!

Jeg sliter med innsovning til vanlig, men ikke nå! Så sover mer nå enn jeg pleier. Men har urolige drømmer, jeg også.

Back
Topp