flere som sliter

Mamman til Carina

Glad i forumet
i varmen????? holder på å bli gal smelter jo bort her.Ikke får jeg lov til å bade heller pga infeksjonsfare imed at vi mista i fjor.Har kjøpt meg vifte til å ha på gulvet og det hjelper litt..

huff er itje noe særlik nei.. sliter itje enda nei, men det kommer vel når varmen blir mer intens og magen større..lykke til iallefall.. klem..

Uff, ja.. smelter bort her også..
Spiser masse is og drikker mye kaldt vann, det hjelper litt[:)] 

Hei!! Jeg er kanskje en av de heldige, jeg synes aldri varmen er noe problem, heller ikke nå når jeg er gravid. Koser meg i sommervarmen,,,,!!! Er av den typen som fryser fort til vanlig. Så dette er topp for meg.

hei, ja sliter litt i varmen, deilig at det blåser innimellom, det var lurt av meg å lese dette for legen har ikke sakt at jeg ikke skal bade, det var det mamma som sa. legene har jo ikke tid![:@] hvordan får jeg kontakt med deg utenfor da lykkelig gravid, vi har jo termin ca samtidig. Therese.

ORIGINAL: desembermor

Hei!! Jeg er kanskje en av de heldige, jeg synes aldri varmen er noe problem, heller ikke nå når jeg er gravid. Koser meg i sommervarmen,,,,!!! Er av den typen som fryser fort til vanlig. Så dette er topp for meg.

signerer den [:)]

Back
Topp