Flere som sliter..

Hot*Mama

Gift med forumet
..med humøret for tia?
Jeg blir så utrolig fort irritert på ALT, går bare rundt og er sur og sinna hele tia føler jeg[:(] Ikke takler jeg rot i DET HELE TATT, blir kjempe stressa om jeg ser noe liggende rundt som ikke skal være der, og det sliter meg skikkelig ut! Ikke takler jeg samboeren min, alt han gjør er galt, og prøver han og røre meg blir jeg skikkelig irritert av det og og flykter unna! Jeg blir GAAL av dette snart.. På toppen av alt har magen vokst noe enormt den siste uka, så alt jeg gjør er bare tungt og sliter meg fullstendig ut. Også går jeg konstant rundt og hiver etter pusten, føler det er rett før jeg mister hele pusten..
Noen som kjenner seg igjen, eller er det bare jeg som er blitt fullstendig gal!?[;)]

Det er nok ikke bare deg nei... i går var jeg muggen med en gang jeg våkna.. kjefta og turte på for ingenting.. klikka for det lå litt "ting" på stua.. blir skikkelig stressa av det..Jeg ser at jeg plager sambo skikkelig, men jeg synes ikke synd i han heller.. [8D] Når jeg gikk med forrigeman tålte jeg ikke trynet til sambo, hehe.. litt bedre denne gangen.. men det største problemet egentlig er jo at jeg glefser til alt og alle! Bryr meg ikke om hvem det er jeg snakker til[8|] Folk synes jeg rett og sletter frekk[&:]

Såpass ja- godt jeg ikke er den eneste![;)]

Var langt ifra sånn som dette i forrige svangerskap, så begynner jo og lure litt![;)][:D]

hehe tror det blir forbud mot flere unger her i gården.. Jeg er mer eller mindre bitchy fra dag 1[8D]

Off ja kan vell signere på denne...
Har 2 små hjemme og kjenner til tider at lunta er så kort at jeg eksploderer for hver minste ting. [&:] Går veldig utover di som er rundt meg og prøver så godt jeg kan og styre meg men er ikke så lett når du går med vondt i hodet og magen og er trøtt som bare det og huset flyter, og en mann som setter seg rett ned på ræva når han kommer hjem. Og ikke kan forstå hvorfor jeg er så sinna og irriter på han...[:@] 
Begynner og grine for ingenting for tiden!!![:(]

Back
Topp