Flere som sliter med søvn?

lykkeligfrøken89

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Jeg er 19 uker idag, og har hatt synlig mage noen uker nå. Problemet er at jeg i mine 25 år alltid har sovet på magen, det kan jeg ikke lenger :( Men sliter med å finne andre stillinger også.. Ikke behagelig på ryggen eller på sidene? Tips? Burde jeg bygge opp med dyner eller noe? :o trøtt..

Jeg er 19 uker idag, og har hatt synlig mage noen uker nå. Problemet er at jeg i mine 25 år alltid har sovet på magen, det kan jeg ikke lenger :( Men sliter med å finne andre stillinger også.. Ikke behagelig på ryggen eller på sidene? Tips? Burde jeg bygge opp med dyner eller noe? :o trøtt..
Samme her.. Hjelper å kose en ekstra dyne (knis). Bygg opp mellom beina, lag pusterom for magen og hold rundt resten. Sover bedre iallefall :)

<3 29.12.14 <3

Samme her.. Hjelper å kose en ekstra dyne (knis). Bygg opp mellom beina, lag pusterom for magen og hold rundt resten. Sover bedre iallefall :)

<3 29.12.14 <3

Takk for tips :) Mannen er borte 4 uker i slengen..så jeg har jo en ekstra dyne i senga ;)

Jepp... Og verre blir det :P

Men har hørt at å investere i ammepute er lurt, så kan du legge den mellom beina for litt mer komfort :)

Termin 17. Januar

Hvis jeg ligger på siden tar jeg en pute som det øverste benet lener seg på (en tempurpute som ikke synker ned) også tar jeg en dunpute og stapper mellom magen og madrassen. Noen ganger tar jeg også en pute mellom lårene og en bak ved korsryggen for å få ekstra støtte.

♡Jente 05.07.2013♡
♡Venter jente 02.01.2015♡

Kan du ikke sove på magen? Pga babyen? Jeg gjør det enda. Ooops...nå må jeg sjekke!

Kan du ikke sove på magen? Pga babyen? Jeg gjør det enda. Ooops...nå må jeg sjekke!
Har du ikke ubehag så er jeg så misunnelig! Sov så lenge du kan på magen, utnytt det før det blir ubehagelig ;) Her er det uaktuelt å sove på magen nå, usj så fælt det er. Er alt for trangt og slikt med magen :p

<3 29.12.14 <3

Har du ikke ubehag så er jeg så misunnelig! Sov så lenge du kan på magen, utnytt det før det blir ubehagelig ;) Her er det uaktuelt å sove på magen nå, usj så fælt det er. Er alt for trangt og slikt med magen :p

<3 29.12.14 <3

Å, godt å høre! Ble litt bekymra nå.
Jeg har ikke noe ubehag, nei. :)
Det er jo så digg å kunne ligge på magen. Kjenner det i bekkenet om morgenen om jeg ligger på siden el rygg.

Å, godt å høre! Ble litt bekymra nå.
Jeg har ikke noe ubehag, nei. :)
Det er jo så digg å kunne ligge på magen. Kjenner det i bekkenet om morgenen om jeg ligger på siden el rygg.
Ikke misunnelig (tsk)! Her går bare sidene, prøøøver å lire foten litt lengre frem så jeg føler at jeg ligger på magen, men blir tatt av ubehaget der også. Aldri klart å sove på rygg, like så greit siden det ikke er anbefalt å gjøre senere i svangerskapet, haha. Føler meg sær ;)

<3 29.12.14 <3

Back
Topp