Flere som sliter med pusten?

Lisbeth_Alvilde

Blir kjent med forumet
Er i uke 31 nå, og har i de siste ukene slitt med pusten
Må liksom ta flere gode dype åndedrag eller ‘sukk’ støtt og stadig.
Flere som har dette slitsomme problemet?
 
Jepp! Har slitt med pusten i mange uker allerede! Men det er jo ikke rart når man både skal pumpe rundt mer blod og har en baby som presser på lungene :hilarious:
 
Oh yes! Veldig slitsomt. føler meg som en elefant når jeg skal gå i en trapp eller en opp en bakke, puster og peser. Verste er når jeg bruker munnbind i tillegg:hilarious:
 
Jada, blir veldig for andpusten og trapper+munnbind er tortur :hilarious:
 
Jeg og sliter med pusten. Er konstant tett i nesen i tillegg så føler jeg peser for den minste bevegelse:bored: Har nå gidd opp å unngå Otrivin og bestemt at jeg får ta en avvennings runde etter fødsel :joyful:
 
Ja, sliter med å få pusta ordentlig. Hvis jeg ligger på rygg eller veldig tilbakelent så sliter jeg spesielt. Da er det som at jeg ikke får trukket pusten ordentlig. Var slik i forrige svangerskap. Mener å huske at det ble litt bedre rundt den tiden hodet festet seg. :)
 
Samme her! Har gjort det i noen uker nå og munnbind og trapper er døden. Og lavt blodtrykk i tillegg gjør at jeg ofte bare må sette meg ned…
 
Rekker opp hånden her! Kjempe tung, og tungt å puste. Munnbind er årets versting!! Fy fader.
 
Jeg og sliter med pusten. Er konstant tett i nesen i tillegg så føler jeg peser for den minste bevegelse:bored: Har nå gidd opp å unngå Otrivin og bestemt at jeg får ta en avvennings runde etter fødsel :joyful:
Haha ja jeg gidde også etter, valgte og kunne puste og leve speielt når jeg skal legge meg, så nesespray rehab får jeg ta når svangerskapet er over:hilarious:
 
Flere som merker at det blir enda vanskeligere å puste etter måltider? Spiste middag og nå føles det som en elefant sitter oppå øverste del av mage og bryst. Jeg er så utrolig glad og takknemlig for å være gravid men jeg må si at denne delen av svangerskapet blir jeg ikke å savne :hilarious:
 
Flere som merker at det blir enda vanskeligere å puste etter måltider? Spiste middag og nå føles det som en elefant sitter oppå øverste del av mage og bryst. Jeg er så utrolig glad og takknemlig for å være gravid men jeg må si at denne delen av svangerskapet blir jeg ikke å savne :hilarious:
Merka det for en god stund siden, så jeg spiser veldog lite av gangen gjennom hele dagen nå! MÅ IKKE bli for mett:p
 
Jo takk du :hilarious:
 

Vedlegg

  • C040F137-1BB0-4F43-AD7B-D9B6CC86E7F7.png
    C040F137-1BB0-4F43-AD7B-D9B6CC86E7F7.png
    3,3 MB · Visninger: 22
Back
Topp